February 12, 2003
Klockenstein wrote: Tror det var "Dune - Starchild" som det vart feta problem att få å flyta korrekt på min 486DX4 100MHz :D, ställa ner till mono vart den bästa lösningen... vilken skillnad det blev när man fick sin P75 :D, gick nästan att spela starcraft samtidigt!
Vilket drag!
Det värsta är att alla såna där datorer hamnar i min skola...
June 28, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Klockenstein]Tror det var "Dune - Starchild" som det vart feta problem att få å flyta korrekt på min 486DX4 100MHz :D, ställa ner till mono vart den bästa lösningen... vilken skillnad det blev när man fick sin P75 :D, gick nästan att spela starcraft samtidigt!
Vilket drag!
Det värsta är att alla såna där datorer hamnar i min skola...
Häftigt.... precis upptäckt att hela skolan är full med "högteknologiska" MP3-spelare man kan spela Dune på? 😛
January 15, 2004
Paradiso - Bailando
1996
Den låg högst upp på sidan man altavistade upp.
Tror det är '96 som gäller för mp3'or, det va då det blev populärt.
På den tiden laddade man ner mp3'or från diverse hemsidor. Sen letade man upp en sida med en massa Dune-låtar och zippade ner på disketter.
Kan inte fatta att man orkade ladda ner tusentals mp3'or med 56k-modem.. helt sjukligt.
March 1, 2004
Gulzebra wrote: Paradiso - Bailando
1996
Den låg högst upp på sidan man altavistade upp.
Tror det är '96 som gäller för mp3'or, det va då det blev populärt.
På den tiden laddade man ner mp3'or från diverse hemsidor. Sen letade man upp en sida med en massa Dune-låtar och zippade ner på disketter.
Kan inte fatta att man orkade ladda ner tusentals mp3'or med 56k-modem.. helt sjukligt.
Nu kryddade du väl på lite väl mycket..?
May 9, 2001
Det var nog I´m a barbie girl med Aqua. Körde inte ens Winamp då kommer jag ihåg. Detta var väl runt 1997.
Bredband fanns ju knappt då heller. De flesta satt med modem och laddade MP3 med Napster.
Det var innan de stängde ner den tjänsten. Tror inte Direct Connect fanns då heller.
Eller?
2 Guest(s)