March 24, 2001
Jisses vad jag hatar alla wannabie disco:n som spelar så hög musik så varje diskandtopp känns som ett hammarslag mot mina trumhinnor. Jag tål verkligen inte diskant men älskar bas. Det känns verkligen tråligt när man måste gå ut för man inte klarar ljudet, det är ganska pinsammt faktiskt.
July 21, 2001
On 2001-09-30 00:22, RoTe wrote:
Jisses vad jag hatar alla wannabie disco:n som spelar så hög musik så varje diskandtopp känns som ett hammarslag mot mina trumhinnor. Jag tål verkligen inte diskant men älskar bas. Det känns verkligen tråligt när man måste gå ut för man inte klarar ljudet, det är ganska pinsammt faktiskt.
det värsta är när wannabe a DJ *censur*ar försöker fixa ihop ett disco med hjälp av 17 diskanter på ½bas typ.. allt på diskant.. låter fruktansvärt..
//Christian
June 17, 2001
On 2001-09-30 01:10, Naughtyboy_2000 wrote:
De ska poppas så det rungar i skallen av alla deccibel....då e de jämt lagom....!När man ställer sig framför högtalarna ska det kännas som om gud står å sparkar en i bröstkorgen.
Helt riktigt, annars så kan man stanna hemma!
Fet dunk, annars så packa ihop alla gay DJ:s
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 19, 2000
On 2001-09-30 00:26, RoTe wrote:
/me rädd för tinnitus
Äntligen! Det finns vettigt folk ändå!
Det trodde jag inte faktiskt. Jag är också rädd för att få det...vem fan vill gå omkring så?
Förresten, om ni tror att det ska gå över efter nån månad, eller kanske att ni blir vana efter ett tag, TRO INTE DET!
Jag vet flera stycken som har mindre/mera grov tinnitus, som har haft det i över 6 år, och det är MINST LIKA irriterande än! HELA livet!
March 24, 2001
On 2001-09-30 01:32, Thomas wrote:
On 2001-09-30 01:31, RoTe wrote:
Tinnitus är inget skämt, min farsa fick det av hjärnhinneinflamation och hans liv var ett h*****e i ett år efter det, första 6 månaderna var sömnlösa. Han knaprade sömnpiller som tur va.Allvarligt talat, ett år bara?
Sen kunde han leva ett "normalt" liv utan sömnpiller, men det e fasen inte kul efter det heller.
March 24, 2001
On 2001-09-30 01:49, Naughtyboy_2000 wrote:
Det är jag helt övertygad om att det inte är kul med tinitus...men fram tills jag får det OM jag får det ...så gillar jag fortfarande löjligt hög musik.....oavsett om era familjemedlemar lider som aldrig förr av tinitus.
Han lider inte längre.
1 Guest(s)