November 10, 2003
Jag tycker alla har missat en ganska stor grejj här, det handlar om att företaget valde och inte hyra in av ett bemanningsföretag.. företagen får välja o inte hyra in dig för att du har för kort hår om de e så, man får hyra in vem man vill hur man vill hur länge man vill och sparka ut dem när man vill, för vad man vill.. dålig veckorsluts rapport.. 🙂
August 7, 2001
r700 wrote: Jag tycker alla har missat en ganska stor grejj här, det handlar om att företaget valde och inte hyra in av ett bemanningsföretag.. företagen får välja o inte hyra in dig för att du har för kort hår om de e så, man får hyra in vem man vill hur man vill hur länge man vill och sparka ut dem när man vill, för vad man vill.. dålig veckorsluts rapport.. 🙂
I det läget när han var arbetsintervjun så hade inte bemanningsföretagets kund en aning vem han var. Bemanningsföretaget är det ju som hyr ut och kunden har väl inte direkt någon aning om vem som kommer. Ligger ju i bemanningsföretagets intresse att skicka kompetent folk som ger dom bra rykte bland kunderna. Eller har jag fel? Det har iaf alltid varit så när jag jobbat genom bemanningsföretag.
2 Guest(s)