Diskussionsfråga – dåliga egenskaper hos tjejer|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Diskussionsfråga – dåliga egenskaper hos tjejer
Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
sp_UserOfflineSmall Offline
1
January 29, 2008 - 12:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är så att jag umgås med några tjejer nuförtiden, dvs jag går ut med tjejkompisar. Nu är det så att jag råkar gilla en av dessa tjejer väldigt mycket, och hon gillar mig lite grand. Nu råkar hon ha en dålig egenskap som jag har fått erfara, vilket inte var najs. Då är frågan om jag ska påpeka detta för henne så att jag inte råkar ut för samma otrevliga situation. Är det känsligt och kan det påverka vår relation? För min del så kvittar det, jag bryr mig inte, gillar henne lika mycket ändå, men vill absolut inte uppleva samma sak igen.
Hur skulle ni göra i denna situation, se glada ut eller kommentera?

OBS jag har också en dålig egenskap och det är att jag kastar ur mig saker och ting både bra och mindre bra kommentarer. Risken finns att jag säger något dumt till henne.

engine52
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 494
1178130
January 29, 2008 - 12:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Måste du kryptera halva texten? Vad är den dåliga egenskapen?

Polekatt
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1135
1178132
January 29, 2008 - 12:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Om du inte bryr dig om det (vilket man sällan gör när man gillar någon), så hade jag inte sagt nått, skulle inte förvåna mig om hon redan visste det, lite svårt att råda dig när vi inte vet vad det är :).

gl mate!

Twelve
Kronoberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1341
1178133
January 29, 2008 - 12:46 pm
sp_Permalink sp_Print

engine52 wrote: Måste du kryptera halva texten?

haha Håller med.

Fangtastic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 291
1178140
January 29, 2008 - 1:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Japp de är svårt att sätta sig in i situationen när man inte vet vad de rör sig om när du vill hålla de *censur*. 😛 wink

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
1178144
January 29, 2008 - 1:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Polekatt wrote: Om du inte bryr dig om det (vilket man sällan gör när man gillar någon), så hade jag inte sagt nått, skulle inte förvåna mig om hon redan visste det, lite svårt att råda dig när vi inte vet vad det är :).

gl mate!

Hon vet nog om det, hon kan ju inte rå för det. Sen tror jag inte hon är medveten om hur jag reagerade. Usch fy fy.. 🙂

Och är tveksam om jag vill skriva det här, med mkt otur är hon medlem på NH wink Sen vet jag inte om jag behöver ta upp det här, vet inte om det är relevant. Ni vill ju ha reda på det för att ni är nyfikna.
Ska fundera på om jag vill ta upp det....

Om nu Polekatt lyckades svara så borde ni andra kunna. Thx Pole!

engine52
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 494
1178152
January 29, 2008 - 2:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaha nu så nu ska vi gissa i tråden också, du som har kvinnoproblem, spotta ur dig problemet.

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1178157
January 29, 2008 - 2:41 pm
sp_Permalink sp_Print

det beror ju helt och hållet på vad det är för sorts egenskap hon har som du anser vara dålig.

För det är ju en skillnad mellan att tex vara rasist och att rapa som en skogshuggare så fort man dricker nåt...

Det jag vill ha fram är att vissa dåliga egenskaper har man översikt med, medans andra är mer av den mer oförlåtliga sorten.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1178167
January 29, 2008 - 3:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Eftersom du själv uttrycker det som om det är en "dålig" egenskap så föreslår jag att du glömmer henne..
Gillar man någon och denna någon gillar en tebax så finns det inga dåliga egenskaper enligt mitt eget tycke.
Vet inte om jag blandar ihop dej med någon annan här på NH, men du tycks vara jäkligt kräsen och petig vad det gäller tjejjerna, testa en kille istället kanske?.
😛

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Twelve
Kronoberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1341
1178178
January 29, 2008 - 4:05 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: testa en kille istället kanske?.
😛

haha den var bra men det verkar ju som att hn gillar tjejerna men man vet ju aldrig:P Pröva på ba

jonte_power
Member
Medlem
Forum Posts: 2674
1178187
January 29, 2008 - 4:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tillhör en av dem som tycker att alla tjejer är psyko och har fullt med dåliga egenskaper.. Speciellt en viss tid i månaden...

Jag anser att det inte finns den perfekta, vanliga tjejen.. Det gäller att hitta den som är minst psyko... En bra början är dom som är lite medvetna om det..

EDIT: Hit tills har ingen lyckats bevisa motsatsen till ovanstående påstående.. Och tro mig, den dagen någon gör det. Finns det hopp om livet.. Dock har jag haft diskussionen MÅNGA gånger med både tjejer och killar.. Och de flesta håller med mig till slut..

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
1178192
January 29, 2008 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd: Gillar man någon och denna någon gillar en tebax så finns det inga dåliga egenskaper enligt mitt eget tycke.

Om du tror du hittar någon som är perfekt får du leta länge. Ingen är perfekt. Alla har dåliga och bra egenskaper.

Jag bryr mig som sagt inte, men vill undvika det jag upplevde. Inget konstigt med det.

obelix För det är ju en skillnad mellan att tex vara rasist och att rapa som en skogshuggare så fort man dricker nåt...

Det är ju inte så allvarligt som det verkar, det var bara lite traumatiskt, men å andra sidan är jag lite känslig. Typ som Seinfeld wink

Återkommer ikväll med detaljerad beskrivning vad som hände...

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1178194
January 29, 2008 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote:

obelix För det är ju en skillnad mellan att tex vara rasist och att rapa som en skogshuggare så fort man dricker nåt...

Det är ju inte så allvarligt som det verkar, det var bara lite traumatiskt, men å andra sidan är jag lite känslig. Typ som Seinfeld wink

Äh, brudar som fiser högre och värre än en själv kan man leva med wink laugh

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1178197
January 29, 2008 - 4:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote:
Om du tror du hittar någon som är perfekt får du leta länge. Ingen är perfekt. Alla har dåliga och bra egenskaper.

Gissar jag helt galet om jag säger att du väldigt sällan får komma till skott?
🙄

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1178204
January 29, 2008 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: Äh, brudar som fiser högre och värre än en själv kan man leva med wink laugh

Fast lite "emaskulerande" är det väl allt 😉

//Andreas

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1178218
January 29, 2008 - 6:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är en mans uppgift att förse husållet med höga fisar och äckliga lukter.

Dessa ska dessutom appliceras på ens partner, självklart mot dens vilja.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1178220
January 29, 2008 - 6:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Det är en mans uppgift att förse husållet med höga fisar och äckliga lukter.

Jag skulle tro att mitt förhållande finge sej en rejäl törn åt fel håll om jag följde de där råden..
😕

Dry_Ice
Member
Medlem
Forum Posts: 2611
1178223
January 29, 2008 - 6:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag är ärlig, säger det jag tycker till dem flesta. 7/10 gillar nog inte mig pga det men jag vet var jag har 3/10 🙂

Sen så pratar jag på tok för mycket när jag är full. Lite små sur på mig själv för det...

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
1178240
January 29, 2008 - 8:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Det är en mans uppgift att förse husållet med höga fisar och äckliga lukter.

Innan tråden ballar ur totalt laugh, är det lika bra att ta död på spekulationerna om vad det är.

Det är så att hon svettas som en gris, hon var som en tvättsvamp när jag höll om henne. Ganska så ****** äckligt, nästintill traumatiskt. Kallt var det också vilket gjorde det än värre :-?. Inget direkt normalt hos en tjej, trodde inte tjejer kunde svettas så mycket :roll:. Svett förknippar jag med tjocka gubbar +50. Aja skit samma, bryr mig inte, men vill liksom inte uppleva det igen om ni förstår :P. Mina känslor för henne har absolut inte förändrats pga av detta.

Ok bättre än att hon går runt och fiser högt bland folk, men vem *** gör det????? 1 på 1000 tjejer kanske.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1178244
January 29, 2008 - 8:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: Innan tråden ballar ur totalt laugh, är det lika bra att ta död på spekulationerna om vad det är.

Det är så att hon svettas som en gris, hon var som en tvättsvamp när jag höll om henne. Ganska så ****** äckligt, nästintill traumatiskt. Kallt var det också vilket gjorde det än värre :-?. Inget direkt normalt hos en tjej, trodde inte tjejer kunde svettas så mycket :roll:. Svett förknippar jag med tjocka gubbar +50. Aja skit samma, bryr mig inte, men vill liksom inte uppleva det igen om ni förstår :P. Mina känslor för henne har absolut inte förändrats pga av detta.

Ok bättre än att hon går runt och fiser högt bland folk, men vem *** gör det????? 1 på 1000 tjejer kanske.

Vill minnas nått om att ni hade gått ut..
Det kanske var så att hon hade jazzat loss duktigt på golvet tidigare på kvällen? Inte direkt onormalt att det kan bildas lite kroppsvätskor då typ..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 346
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL