June 23, 2002
chippen wrote: [quote=jonasl]Sitter nu hemma o har haft en femlitersdunk HB hela kvällen o börjar fundera vad folk tror/tycker om just hemkörd sprit. När några av er har gett era åsikter så ska jag ge mina så det inte påverkar. Men vad tycker ni om HB och vad tror ni om den sortens alkohol? Positivit negativt? so looooong
Jag kanske missuppfattade, men om du druckigt 5 liter HB på en kväll, hur lyckades du då skriva ett inlägg utan att skriva helt åt h*****e och hur fan orkar du tänka på sånnt i fyllan...
jag tycker det är okej om man vet att det är skyssta grejjer. jag har dock varit med om dålig HB det är inte så kul...
Eh, han skrev väl ändå inte att han druckit upp hela eller missade jag det?
Jadu, det är mycket grejer som ploppar upp i huvudet på fyllan ju så mig förvånar det inte. 😛
June 3, 2005
chippen wrote: [quote=jonasl]Sitter nu hemma o har haft en femlitersdunk HB hela kvällen o börjar fundera vad folk tror/tycker om just hemkörd sprit. När några av er har gett era åsikter så ska jag ge mina så det inte påverkar. Men vad tycker ni om HB och vad tror ni om den sortens alkohol? Positivit negativt? so looooong
Jag kanske missuppfattade, men om du druckigt 5 liter HB på en kväll, hur lyckades du då skriva ett inlägg utan att skriva helt åt h*****e och hur fan orkar du tänka på sånnt i fyllan...
jag tycker det är okej om man vet att det är skyssta grejjer. jag har dock varit med om dålig HB det är inte så kul...
nedu, går det ens att få i sig 5 liter på en kväll? no way 😛
January 12, 2004
jonasl wrote: [quote=chippen][quote=jonasl]Sitter nu hemma o har haft en femlitersdunk HB hela kvällen o börjar fundera vad folk tror/tycker om just hemkörd sprit. När några av er har gett era åsikter så ska jag ge mina så det inte påverkar. Men vad tycker ni om HB och vad tror ni om den sortens alkohol? Positivit negativt? so looooong
nedu, går det ens att få i sig 5 liter på en kväll? no way 😛
det beror på hur många procent, och hur länge man har hållt på.
dunken behöver inte heller ha varit full från början.
Och är man dessutom en halvalkis så tål man mer än vanligt.
2 Guest(s)