Antar att du menar regeringsmix??
1/3 S
1/3 VP
1/3 MP
1/3 KD..
Jaja, den uppmärksamme ser förståss att jag skrivit in 4 tredjedelar.. Men i en regering finns oftast ett gäng folk som inte utför något vettigt, det blir ett naturligt svinn i slutändan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 29, 2004
ilg@dd wrote: Antar att du menar regeringsmix??
1/3 S
1/3 VP
1/3 MP
1/3 KD..Jaja, den uppmärksamme ser förståss att jag skrivit in 4 tredjedelar.. Men i en regering finns oftast ett gäng folk som inte utför något vettigt, det blir ett naturligt svinn i slutändan..
Är det de konservativa du gillar med Kd?
dåren wrote: [quote=ilg@dd]Antar att du menar regeringsmix??
1/3 S
1/3 VP
1/3 MP
1/3 KD..Jaja, den uppmärksamme ser förståss att jag skrivit in 4 tredjedelar.. Men i en regering finns oftast ett gäng folk som inte utför något vettigt, det blir ett naturligt svinn i slutändan..
Är det de konservativa du gillar med Kd?
Jo
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 11, 2002
KorSpo wrote: [quote=hawkie]Tror jag ska rösta KD iår, skoluniformer är en riktigt bra ide.
Dessutom är det porrigt 😀
Har fått erfara detta när jag besökte ett gymnasium(motsvarande) i England... jag önskar jag hade med mig kamera.
Gymnasieflickor med kjol mums :bgrin:
bara trams, ut på stranden så får du se på kjolar..
fifan, en brud bytte om från bikini till kjjol framför mina ögon 😛
När jag låg o solade på stranden
December 29, 2004
Smirnoff wrote: [quote=KorSpo][quote=hawkie]Tror jag ska rösta KD iår, skoluniformer är en riktigt bra ide.
Dessutom är det porrigt 😀
Har fått erfara detta när jag besökte ett gymnasium(motsvarande) i England... jag önskar jag hade med mig kamera.
Gymnasieflickor med kjol mums :bgrin:
bara trams, ut på stranden så får du se på kjolar..
fifan, en brud bytte om från bikini till kjjol framför mina ögon 😛
När jag låg o solade på stranden
Vänta tills lumpen, där duschar man till och med med tjejerna
October 7, 2002
Jaja, som forumets egen centerextremist kan jag ju bara lugnt konstatera att jag redan har hittat mitt drömparti. Allt är inte perfekt med det heller - men det skulle det inte gärna kunna vara heller. Man är så illa tvungen att kompromissa lite med de andra som är med i partiet... 😉
1 Guest(s)