December 22, 2000
Ithildin har jag fått från Sagan Om Ringen.
ReCTuM spelar jag med för att jag ville fakenicka.
RulatorBengt spelar jag med för att jag har tråkigt att vänta mellan rundorna på CS.
Ith och ice är förtkortningar på dom två förstnämnda namnen 🙂
May 17, 2002
Slartibartfast wrote: Alla vet väl varifrån mitt nick kommer. Och ni som inte vet får skylla er själv... ni vet inte vad ni missat 😉
självklart så vet alla varifrån ditt nic är Slarty.. iaf alla som har någonting bakon skallbenet.
mitt nic kommer från den trevliga måfåslagen på tangentborden
när jag spelar spel och sådant eller rör mig på andra ställen på internet så heter jag för det mesta Nattsork
February 21, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Slartibartfast]Alla vet väl varifrån mitt nick kommer. Och ni som inte vet får skylla er själv... ni vet inte vad ni missat 😉
självklart så vet alla varifrån ditt nic är Slarty.. iaf alla som har någonting bakon skallbenet.
Allt detta snack om Guiden med stort G [Image Can Not Be Found]
June 28, 2001
Starscream wrote: Hmm, detta nick som jag bara använder på forum var det en klasskompis som "kom på" han gav ut transformers namn till alla i klassen hehe å jag blev Starscream ( har inget med rösten att göra 😛 )
fan vad mäktigt ! 🙂
diggade dom som fan när jag var liten.
starscream var ju typen som vände kappan mot vinden, försökte alltid ta över och bli boss osv. ganska intresanta karaktärer i den serien.
och vad fasen är slarty thingie ?
July 13, 2002
erick wrote: [quote=Mathias]Jag är en av de få här som har ditt riktiga namn som nick.
Jag ansluter till den gruppen 😀
Jag också 😀 Men det finns en liten historia bakom mina siffror. Det var helt enkelt så att Elias666 (lite omoget men jag lirade diablo och var typ 13 :eye:) var upptaget så det blev bara så att jag lade till Elias667.
Eftersom "666" inte egentligen är en bra beskrivning av mig passar ärevn "667" bättre.... sen vad det betyder får ni lista ut själv. Allt från att det skall vara värre än "666" eller trotsa "666" har jag fått höra hitentills. Så så fort nått nick ja vill använda är upptaget så lägger ja till 667...
Heter för övrigt HeLfoR (i fantasy spel) och AbavTheLaw i allt möjligt (bl.a. i wc3) kör på X!Q/XiQ I cs (uttalas "Sick")
April 10, 2003
Mitt nick härstammar från ett svärd i den Nordiska mytologin (Är lite av en beundrare av mytologier), den som bar svärdet gav alltid sin sida seger men dog en fruktansärd död i eller efter striden.
Tykte namnet klingade bra samt är jag en beundrare av Bandet Thyrfing (Inte felstavat dom valde stava så med vilje.)
1 Guest(s)