June 28, 2001
heyl wrote: [quote=Mind]får mig att tänka på den töntserien som gick på 4an för ett tag sedan med några modeller som var piloter i armen, en jättetuff brud som kallades ICE . och alla hadde jäääätte tuffa nicks.
Du menar Pensacola - Vingar av guld 😀 [/quote=heyl]
(varför funkar inte qoutefanskapet ???? }
japp, precis den megatöntiga serien.
ovall : och varför ska man inte gå till 667 ?
November 26, 2002
PaiN wrote: Öwall, jag visste detta, men eftersom han hade 667 och den andra snubben hade 666 så fick det bli så. Jag kallar alla som bor i en 20m radie runt mig grannar, kanske t.o.m. längre.
😛
det är ju sant, men jag anser att man menar _the_ number of the bast, och det borde vara en av de närmaste 🙂
Tycker jag.
October 27, 2001
Mind, förmodligen ett försök från din sida att skaffa mer inlägg 😛
Öwall tycker att "THE neighbour of the beast" bör bo precis brevid honom och inte tvärs över gatan. Ganska irrelevant diskussion, men i brist på annat 😛
(det hela förutsätter att 666 och 667 är deras hus nr.)
August 24, 2002
Ok.. bäst jag förklarar mitt Nick då så ni slutar skratta 😀
Jag är ingen biblotikarie, ingen nej ..biblotikarie 😛
Däremot är jag en stolt NH medlem!!
Har antagligen sagt det förr... Har en liten bärbar som i nörd-kretsar kallas för "Biblo" .. den är skitgullig inte töntig. 8)
Så sluta skratta och ta mig på alvar :eye: :eye: :eye: :eye:
February 11, 2001
Misstänker mitt härstammar från gamla QW tiden. Dök alltid upp då jag var som mest oväntad och gav dem en Rocket upp i arslet. Kallades då "The Ghost".
Sedan så blev det "The Ghozt". Och efter våran käre cs.nu|Nostra som kallade mig Ghoztie första gången vi träffades så blir det på den vägen.
Andra gamla nick såsom "The Jackal", "Brewmeister" och "SvenskTiger". De två sistnämnda används i vissa kretsar. Ghoztie är ju inte så diskret längre 🙁
June 13, 2001
Hmm ... trode detta var en av dom gamla inläggen i just detta ämnet...så jag trodde jag redan fyllt i ....... men men
Året var 1995...Globalchat kom ut...jag chattade internationellt för första gången under nicket: RAVER©© som senare blev GOARAVER©©, med tiden blev det ändrat till mitt IRL nick, KOTTE....sen blev det automatiskt KOTTETRANCE, för det var så många andra som tog KOTTE till nick och dessutom var jag ganska ensam om att tycka om Trance på den tiden.. När Onlinespelandet började rulla på så bytte jag visst nick igen.. till XeNoMoRpH, och jag joinade Rabid dogs of hell klanen så blev det
[RDH]XeNoMoRpH[SwE]...den hoppade jag ur.. sen började jag på skolan jag går på nu.. så skapade vi en egen ful klan så nu är det
(SOFE)XeNoMoRpH..som gäller i spel.. och KOTTETRANCE i forum och andra registrerings skyldiga ställen.
Just KOTTE kommer från min barndom, för min far spelade in mig och mina bröder på band och jag fick se en bild på en igelkott och råkade säga "snigelkott"... mina kusiner fick höra det och började kalla mig för snigelkotten...sen blev det kotten ...och nu .. kotte.. typ ett sekel senare..
En hel Era av nick m.a.o
*pust flämt*
1 Guest(s)