June 3, 2001
Tänk er följande:
En galning har gjort en ultrabomb av plastkassar och en topps.
Den kan utplåna hela planeten på bara 10 minuter och han tänker smälla den om 24 timmar.
Ingen vet varken vart han eller bomben är så ingen kan få honom att låta bli att smälla den.
Med andra ord.. planeten är körd om 24 timmar och ingen kan göra nått åt saken.
Vad skulle du göra under dessa sista timmar..?
Jag själv skulle då göra att man inte får göra. 🙄
Min "Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande" i signaturen skulle jag leva ut helt och hållet.
Skulle nog bli stans värsta ligist. 🙄
July 19, 2001
stormaz wrote: Skulle ha tagit nån feting bil och sen kört fort som fan lite överallt 🙂
Hursomhelst så skulle jag varva dig två ggr 😛
Stjälv hade jag flyttat till ISS för ett tag eller nåt 😛 Eller så hade jag som en svensk medborgare kräva att få bo i ett gigantiskt skyddslager som jag inte kommer berätta var det finns 😛
Då ska alla komma..
February 21, 2003
chrippaz wrote: Jag skulle fälja skylten där det stod "Hemligt gömställe för psykon som ska spränga världen", sen skulle desarmera bomben och spöa honom...
Nähä du såna skyltar skulle jag inte sätta upp. Jag är väl inte dum :arg: Jag skulle sätta upp skyltar med "Gå inte hitåt!!!" :bgrin:
February 12, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=chrippaz]Jag skulle fälja skylten där det stod "Hemligt gömställe för psykon som ska spränga världen", sen skulle desarmera bomben och spöa honom...
Nähä du såna skyltar skulle jag inte sätta upp. Jag är väl inte dum :arg: Jag skulle sätta upp skyltar med "Gå inte hitåt!!!" :bgrin:
A jo , det borde ju göra saken bättre 😀 😀 😛 😛
1 Guest(s)