February 13, 2001
http://www.numark.com/products.....&n=38
Ska köpa 2 såna men dom värkar inte finnas i sverige. Har bara hittat dom i USA. Är de svårt att beställa därifrån? Går via UPS vad jag vet....
June 20, 2002
kan du lösa det där med strömmen så är det inte speciellt svårt att beställa om du har ett bank/kreditkort...
har du inget så kan du springa ner till banken och skaffa... mitt bankkort med VISA kostar 195:- om året och är ganska smidigt att ha även för beställningar inom Sverige... man slipper postförskottsavgift så de 195:- är ganska snabbt intjänade...
February 13, 2001
Det går att ändra som på ett nätagg.... Ska de vara iaf....
Jag har ett VISA kort så de ska inte vara nå problem....
https://www.music123.com/MyAcc.....038;email=
Fattar typ inget av det.... Är ju hur mycket som helst man ska skriva i....
October 28, 2002
hmmm, köp pioneers nya med mp3 stöd istället...!!
eller köp allt i en case, typ en denon 2600f, den lirar jag på, en jävla massa funktioner (som du inte behöver alls), men det finns billigare...
Om du vill ha tag i numark spelaren kan NightLine Music i östersund beställa den åt dig, då slipper du sitta o reklamera till usa iaf någet händer...
annars, det finns väl grejjer som duger på djservice.org och backtoplastic???
SEN, Numark...har haft ett 8kanalers mixerbor märke numark, sämsta sit jag nånisin haft!!!
February 13, 2001
Newbie2K wrote: hmmm, köp pioneers nya med mp3 stöd istället...!!
eller köp allt i en case, typ en denon 2600f, den lirar jag på, en j**la massa funktioner (som du inte behöver alls), men det finns billigare...
Om du vill ha tag i numark spelaren kan NightLine Music i östersund beställa den åt dig, då slipper du sitta o reklamera till usa iaf någet händer...
annars, det finns väl grejjer som duger på djservice.org och backtoplastic???
SEN, Numark...har haft ett 8kanalers mixerbor märke numark, sämsta sit jag nånisin haft!!!
Nej vill inte ha den testade den förut å den var inte så bra. Den är inte så att jag tycker att pioneer är dåligt. Den har inte har så mycket stöd än. De kommer än bättre senare på året + att jag vill inte använda mig av MP3. Tanken var att köpa en Pioneer CDJ-1000 först men True Vinyl Emulatorn var svår att styra. De vart halt av allt svet efter ett tags användning.
Denon DN-2600F är ju en dubbel cd. Jag ska ha 2 singel Cd spelare. Denon har gjort en ny singel CD men den är inte så kul att jobba med för att jog hjulet snurar. En bra ide är det för att få mer känsla när man använder True Vinyl Emulatorn men den snurar för snabbt så man gör oftast fel + att efter ett långt tag kan man få ont i fingrarna på grund av den snabba hastigheten. Sa dom som hade testat den....
Jag vill ha AXIS 9an för att jag jobbat mycket med musik hemma och behöver en CD med midi in och ut. Jag använder oftast alla funktioner. Jag leker mest med PSY Trance så de behövs =) Är super kul att remixa dirkt på plats när man har en True Vinyl Emulator och 100% pitch =) + 12 effekter =) och m.m
För nåra år sen var Numark ett skit märke de kan jag säga rakt ut.... Många hade problem. Men nu på sista tiden har dom blivit bättre. Köpte en Numark EM260 med KAOSS-PAD som är tillvärkad av korg. Det är den bästa mixer jag haft =) Värkligen skit kul att jobba med + att den har Midi ut så man kan ha den till allt. Mycket bra om man ska göra musik. Man behöver inte gå och köpa lösa kompressorer som kostar många 1000 kr st den har 60st olika effekt program som är väldigt enkla att jobba med. Den enda liknade mixer som jag vet kan jämföras med EM260-360-460 är Rolands värsta och den kostar ca 20000kr och det är ju inte så kul. De finns en billigare med Alesis Effekt system men den är inte lika rolig....
Bild på EM-260 Mixern.
http://www.musikborsen.se/numa.....em260.html
Jag betäller AXIS-9an från USA för att det är biligare =) Den finns inte i sverige än heller. Men kommer nog snart. Starfelt har en test inne men när den kommer vet dom inte.
October 28, 2002
lirar mest Hardcore, melodiskt hardhouse hardstyle, sen lite psy goa händer väl!!
sån platta på mixern har jag alldrig haft chansen att testa..!!
Laddar hem nästan all min musik så mp3 stöd e bara bra för mig..!!
men lossar du inte all frakt o sånt?!? jaja du evt säkert vad du gör 😛 skulle dock aldrig köpa numark igen...:( samma med Martin.. fast, ditt nya var ju bra så dom har nog bra grejjer!!
kör på ett två kanalers Pioneer DJ-300....suger dock, inget bra med BPM räknare, man blir sämre eftersom man kan inte hålla sig från o använda den, så fuskar man hela tiden...(gudomligt i övrigt...skulle ta o tejpa över dom eller någet...)
NÄ, klocka o huvudräkning ska det va!!
1 Guest(s)