July 27, 2002
Fillz wrote: [quote=Callister][quote=Fillz]Kul att människor förstår sig på ironi.
Det finns väl iaf en gräns?
Hmm?
Jag struntar faktiskt blankt i vad hundägare gör med sina hundar.
Därför slängde jag in ett föga seriöst inlägg som du visst tog illa upp av.
Nu lämnar vi offtopic och håller oss till ämnet istället.
Inte bara jag som tog illa upp.
November 21, 2003
Fillz wrote: [quote=Callister][quote=Fillz]Kul att människor förstår sig på ironi.
Hmm?
Du e fan totalt ******** :arg:
July 27, 2002
Nirree wrote: [quote=Fillz][quote=Callister][quote=Fillz]Kul att människor förstår sig på ironi.
Hmm?
Du e fan totalt ******** :arg:
Callister wrote:
Inte bara jag som tog illa upp.
Du ser. :bok:
November 12, 2003
På det programmet på radio idag sa en socialdemokratisk riksdagsman angående att införa ett förbud mot djurvåldtäkter: Vi kan inte lagstifta mot människors sexualitet, då är vi ute på djupt vatten............
Så....Äntligen kan jag lungt ta spaden över axeln och knata ner till kyrkogården! Tar med ett par levande ljus och en flaska rött så det blir lite stämning!!!! 😮 Har länge varit orolig att det varit nåt fel på mig, men...Tydligen så är det helt i sin ordning!! 😀
Äh, satens! Jag glömde det där med tjälen!
November 26, 2002
"Fram till 1944 var tidelag ett brott och reglerades i samma lag som förbudet mot homosexualitet. När förbudet mot homosexualitet togs bort försvann även tidelagsförbudet."
hehe
(förresten, betyder detta att jag kan våldta tjejer och skylla på att jag är heterosexuell? de kan ju inte lagstifta mot min sexuella läggning eller?)
3 Guest(s)