December 15, 2002
Då var det dags... Ska Djurgården kunna vinna eller kommer dom åka på däng precis som hammarby ? Personligen tror jag att dom har en chans, med tanke på att Hammarby spelade 1-1 hemma, fast förlorade borta med 0-4
Djurgårdens lag är enligt mig några klasser högre än Hammarbys lag från 2002. Så vad tror ni ? om det finns någon fotbolls intresserad här vill säga
January 31, 2003
Det är jäkligt bra för Svensk fotboll om DIF går vidare, mycket bra! Det blir bra reklam för Allsvenskan.
Det hade inte spelat någon roll om det var AIK, Bajen, IFK GBG, Malmö eller något annat lag i Sverige som tog sig vidare...
Jag skulle hålla på det svenska laget oavsett vilka dom mötte!
December 15, 2002
Samster wrote: Det är jäkligt bra för Svensk fotboll om DIF går vidare, mycket bra! Det blir bra reklam för Allsvenskan.
Det hade inte spelat någon roll om det var AIK, Bajen, IFK GBG, Malmö eller något annat lag i Sverige som tog sig vidare...
Jag skulle hålla på det svenska laget oavsett vilka dom mötte!
precis ! jag skule tycka det var hur bra som helst att Djurgården gick vidare, även fast jag håller på Blåvitt
tänk på den gamla goda tiden då Blåvitt tog sig till kvartsfinal i Champions League...vilka tider det var 🙂
December 15, 2002
men det är ju bra ifall det kan komma hit fler stjärnor till allsvenskan. Då höjs ju kvaliteten överlag, och inhemska spelare utvecklas mer och kan därmed får allsvenskan ett bättre rykte ute i europa.
Du ska veta att allsvenskan har ganska värdelöst rykte bland sydländerna, såsom Spanien, och Italien m.m
October 16, 2002
October 10, 2002
HAHA vad roligt det är at höra alla Gnagare som tror att dom har en chans.
DIF är bäst och kommer vara det ett tag nu.
Jag tror att det blir en tuff match idag men att dom kan vinna. och om dom vinner kommer dom krossa på hemmaplan.
Det är bra att AIK har fått lite hopp att kanske kunna komma bättre än 3:a iår men det tror inte jag.
tabellen kommer sluta så här
DIF
Malmö
Helsingborg
Hammarby
Aik
December 15, 2002
Djurgården - Partizan Belgrad 1-1
bra resultat för Djurgårdens del... nu tror jag dom har en bra chans att komma vidare för på hemmaplan kommer Djurgården vara så jävla mycket tuffare och då får serberna sig en jävla match
OJ vilket helvete till frispark Källström fick till !!!!! asså FAN att den inte gick in 🙁 så jävla snygg frispark har man inte sett på länge 🙂
KOM IGEN DJURGÅRDEN 😀
January 31, 2003
Så grabbar! Djurgården fixade mål på bortaplan, jäkligt starkt. Synd med Källströms miss på en annars perfekt frispark som GoggeL skrev.
Nu får vi hålla tummarna på att dom tar sig vidare ut i Europa och kanske kan göra lika bra ifrån sig som Blåvitt gjorde.
Själv sitter jag på läktaren och skådar det hela!
1 Guest(s)