January 28, 2003
Hade inte haft något emot om han som brände flaggan fått tillbringa några dagar i fängelse, det är ju faktiskt olagligt. Men, det kan man ju glömma att det skall hända i Sverige.
Tycker även att högerextremisterna verkar ha uppfört sig betydligt bättre än vänster-dito, lite förvånande kanske, med tanke på vilka som borde "fira" mest på just nationaldagen.
January 28, 2003
Arny wrote: [quote=obelix]Dags att se till att maskering blir förbjudet.
Precis. Känns lite fjantigt att man inte vågar stå för sina åsikter.
Men hallå, då kanske någon känner igen dem och börjar ställa frågor om ideologin de säger sig stödja. Och det finns inte mkt att säga om trashing...
Jag håller fanimig om att maskering skulle vara förbjudet, skall man ut och visa vad man står för, hur i helvete kan det då komma sig att man drar en huva över huvudet?!
June 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Arny][quote=obelix]Dags att se till att maskering blir förbjudet.
Men hallå, då kanske någon känner igen dem och börjar ställa frågor om ideologin de säger sig stödja. Och det finns inte mkt att säga om trashing...
Jag håller fanimig om att maskering skulle vara förbjudet, skall man ut och visa vad man står för, hur i h*****e kan det då komma sig att man drar en huva över huvudet?!
Mjo.. men då ska det vara Förbjudet för snutar att maskera sig oxå...
Det e rätt mycket maktmissbruk när dom e maskerade... Fast jag tycker dom gör ett rätt bra jobb ändå...
Fast Tårgas o Vattenkanon borde ingå i deras Equip...
March 10, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=MrWeizel][quote=Arny][quote=obelix]Dags att se till att maskering blir förbjudet.
Jag håller fanimig om att maskering skulle vara förbjudet, skall man ut och visa vad man står för, hur i h*****e kan det då komma sig att man drar en huva över huvudet?!
Mjo.. men då ska det vara Förbjudet för snutar att maskera sig oxå...
Det e rätt mycket maktmissbruk när dom e maskerade... Fast jag tycker dom gör ett rätt bra jobb ändå...
Fast Tårgas o Vattenkanon borde ingå i deras Equip...
Maskerade är de väl inte? de måste väl ha hjälmnummer etc.?
3 Guest(s)