February 10, 2005
Bläddrade förbi kanalerna och vipps så var den nya serien på tv, Eden nånting heter den, på 3:an. Jag tvekar grovt att det e dokusåpa, ja tror fan det e en såpa med manus o skit. Dem kan ju inte vara alvarliga!
jag har faktist svårt att tro att vuxna människor (and i use the term loooooooosly) kan betee sig sådär! Dem e fan värre än fjortisar! asså värre än 14 åriga tjejer och killar som drukit folkis o skall få sig själva att framstå som viktiga!
ve och fasa agg o avsky!
aja ja ville bara säga att dem borde piskas!!!
hejsvejs
May 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=abishai]piskas är för snällt, brännas på bål medans de penetreras av djävulen själv kanske.......... :bgrin:
har vi just fått en insikt i dina sexulla fantasier? :cy: :bgrin:
Varför inte bara skrota tv helt och hållet?
penetration ingår i de flesta av mina sexuella fantasier om du undrade det :rollsmile: =P~
September 21, 2002
Kollar faktiskt på BigBrother.. Kanske mest för att jag har 56k och den magiska timmen (mellan 18:00 - 19:00) tar slut när det börjar.. Då blir det att man hamnar framför TV:n, där sitter morsan och kollar på BB och jag har inte speciellt mycket annat bättre för mig så....
Gillar inte dockusåpor annars.
May 10, 2003
Xenomorphed wrote: Thank God for the Discovery Channel
En bra kanal dock tycker ja också dock dem kört mycket repriser på sista tiden 🙁
och dokusåpor kan dra ut helvete en massa tillgjorde idoter som får betalt och ett manus hur de ska vara det är så jävla löjligt usch. förstår mig inte på folk som kollar på exempelvis big brother sitta o kolla på en massa idioter i ett hus som sitter o snackar o käftar lite ^^.
July 23, 2002
Xenomorphed wrote: Thank God for the Discovery Channel
Bara så du vet så är det djävulens kanal.
Thank God for God TV. Det är en bra kanal. [-o< Att det kommer så många dokusåpor måste ju bero på att de är populära. Själv är jag, likt de flesta andra här verkar det som, inte så intresserad av dokusåpor så jag brukar inte titta på några.
2 Guest(s)