August 15, 2001
För tredje gången på raken har posten strulat med mitt paket
den här gången har de fripplat bort det helt...dom var tvungen att koppla mig till en utredare som skall jobba med det i morron.
Som vanligt när det gäller hempaket har man suttit pall å väntat 2 dyngn tängte inte ge dom j**na en shans att komma för tidigt eller sent eller ringa ..utan att jag var där.
Då kommer dom på denn orginella lösning för att hålla mitt älskade kort ifrån mig (Ja vet vi spelar hockey med den JA!!! ööö var tog pucken vägen...öö.. vi säger ingenting till chefen om det här va??)
-vart är fjant? på posten mamma!
Jag är säker i.a.f för mig att jag skulle få paket snabbare om jag GICK å HÄMTA det i luleå (bor i göteborg)
Jag proklemerar:Hårdare bestraffing för bortappade
o försenade paket glöm pengar...in i finkan med dom allihop. 👿 👿
March 17, 2002
July 11, 2002
hehe..
va fan..
tyvär har jag aldrig drabbats av strul under den period nya posten har haft sitt system igång..
men tyvär så fick jag vänta 1 vecka för länge med den gammla posten systemet innan jag skulle få min Soft airgun.
fast man börjar och fundera om det känns seriöst att en liten konsum affär i gävle ska driva postservice med paket som man kan kosta massa lax 😕
October 24, 2002
June 18, 2001
ViU wrote: [quote=Smirnoff] tyvär har jag aldrig drabbats av strul under den period nya posten har haft sitt system igång..
men tyvär så fick jag vänta 1 vecka för länge med den gammla posten systemet innan jag skulle få min Soft airgun.
Airsoft, det heter airsoft
Nu har du blivit lurad! 🙂
1 Guest(s)