January 14, 2002
Är det någon här som vet vart man ska vända sig om man inte får någon ton i telefonen? :wide: mitt internet fungerar fast bara i 50-70kb/s i stället för ca 800, men det ser jag inte som något större problem just nu bara jag kan surfa =)
Men eftersom mitt internet fungerar så borde ju inte telefonledningen vara klippt eller? aja det jag undrar var iaf vart man ska vända sig för typ "drifttidsinfo" för den fasta telefonen om det finns.
May 17, 2002
kolla på http://www.telia.se, de är de som är ansvariga för telefonnäten. Just nu så är det dock ganska stora störningar med tanke på stormen som drog över i helgen.
January 14, 2002
var inne på telia.se och letade som en gnu men hittade bara för mobiltelefon och internet tjänster.. tills jag hittade teliasonera knappen högst upp #-o där stod det att den 10'e så håller dom på med "Omfattande reparationsarbeten i Telenätet" däribland "Stockholm: 7 381" utan telefon.
September 12, 2001
Quarzi wrote: var inne på telia.se och letade som en gnu men hittade bara för mobiltelefon och internet tjänster.. tills jag hittade teliasonera knappen högst upp #-o där stod det att den 10'e så håller dom på med "Omfattande reparationsarbeten i Telenätet" däribland "Stockholm: 7 381" utan telefon.
Telias sida är enormt förvirrande och svårtnavigerad.
Fruktansvärt bra exempel på en dåligt utformad site.
January 14, 2002
skiroy wrote: [quote=Quarzi]var inne på telia.se och letade som en gnu men hittade bara för mobiltelefon och internet tjänster.. tills jag hittade teliasonera knappen högst upp #-o där stod det att den 10'e så håller dom på med "Omfattande reparationsarbeten i Telenätet" däribland "Stockholm: 7 381" utan telefon.
Telias sida är enormt förvirrande och svårtnavigerad.
Fruktansvärt bra exempel på en dåligt utformad site.
I agree
May 22, 2001
du ringer 90200 som alla andra teliakunder & väljer telefoni/felanmälan.... eller så sitter du kvar å väntar tills du kopplas till kundtjänst.... Be sen dom koppla dig till felanmälan....
ditt adsl kan nog allt funka om du inte har samma knutpunkt för det på stationen...
mikabob/Felia felanmälan
September 21, 2002
omfg... max 70kbit... det är ju nästan som mitt modem 🙁 brukar ringa supporten så fixar dom felet efter 2dagar eller nå.. tonen i våran telefon har varit borna några gånger, vet dock inte om internet fungerat eftersom jag bara har 56k.. Tror det var nån kopplingspunkt eller nånting sånnt som var felet då..
1 Guest(s)