February 21, 2003
på 80talet gjorde dom en liknande sväng då de skrek som sjutton om ett spel till c64 som bara gick ut på att avrätta folk...
vart ett jädrans liv då...
antar att det är dags vart 15 år för en sån här sväng... har väl nåt system som slänger ut saker som skall tas upp med jämna mellanrum 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 17, 2004
August 20, 2001
tiggre wrote: på 80talet gjorde dom en liknande sväng då de skrek som sjutton om ett spel till c64 som bara gick ut på att avrätta folk...
antar att det är dags vart 15 år för en sån här sväng... har väl nåt system som slänger ut saker som skall tas upp med jämna mellanrum 😉
Jo det klagades ju som tusan på vhs-systemet när det kom.
August 20, 2001
tiggre wrote: på 80talet gjorde dom en liknande sväng då de skrek som sjutton om ett spel till c64 som bara gick ut på att avrätta folk...
scoc wrote: [quote=Wolfman_00]Kan dataspel vara farligt?
TV4 21:00
Hur många ska se?För va det rollspel nu e d tvspel.
Jag tror faktiskt du menar [b]datorspel[b/]
Bara så du vet så står data för information och inget annat...
Dokumentären hete väl "kan dataspel vara farligt?". Var i programmet de skrev/sade fel.
September 17, 2003
DiDi wrote: [quote=tiggre]på 80talet gjorde dom en liknande sväng då de skrek som sjutton om ett spel till c64 som bara gick ut på att avrätta folk...
scoc wrote: [quote=Wolfman_00]Kan dataspel vara farligt?
TV4 21:00
Hur många ska se?För va det rollspel nu e d tvspel.
Jag tror faktiskt du menar [b]datorspel[b/]
Bara så du vet så står data för information och inget annat...
Dokumentären hete väl "kan dataspel vara farligt?". Var i programmet de skrev/sade fel.
är inte dataspel rätt då? brukar störa mej jag med men när jag tänker efter så är det ju data som skickas hit och dit som är spelet. det är ju inte så att man går och flyttar datorer på en gigantisk spelplan..fast båda är nog rätt för man spelar ju på datorer..äh..
1 Guest(s)