July 25, 2001
vet inte vad man skall säga. Tycker bara att en sådan sak kan aldrig förlåtas. Hur man skall bete sig för att straffa dessa män är för mig oförstbart. Döden blir bara fö lätt. De borde regelbundet få misshandlas under resten av sitt liv.
http://www.expressen.se/articl.....p?id=88109
FYFAN!!!
April 10, 2001
Kan inte annat än att hålla med..
Vill skada dom hårt och mycket.
Vill Kastrera dem offentligt.
Vill skära sönder ändtarmen på dom.
Vill ge dom sådana skador som aldrig kan läka.
Vill förnedra dem i tid och evighet.
Om han fanns i dag skulle jag skicka dr Mengele på dom.............
July 14, 2001
JA! dessa människor är tydligen störda,, men säg inte bara att de ska torteras å vanhedras,, lägg inte all skuld på individen här... Detta är ju ett tydligt problem som inte kommit av sig självt, och vållat endast av dessa 6 personer.....
Jag skyller på dålig information, dåligt stöd ifrån samhället, konstiga förebilder m.m
lite udda faktiskt, att 6stycken som kände varandra skulle vara gravt störda,,, tänk er 6st thomas quick på samma plats, som kände varandra,, inte speciellt troligt!
April 26, 2001
On 2001-11-14 20:39, Tomas wrote:
Jag skyller på dålig information, dåligt stöd ifrån samhället, konstiga förebilder m.m
Håller med dig där...vad är det som får folk att göra något sånthär? Jo, felaktig information och myter.
[b]piece:
p3 500|224ram|13gig |sb.live
ati rage fury 128 32mb
gimmegimmegimme better stuff
[b]
April 26, 2001
On 2001-11-14 16:26, Finnstam wrote:
vill man ha s´lut på detta så måste man bomba alla Arabländerna . d ända rätta !! dom skulle kunna lura sin egna mamma om dom kunde ! ... :burn: börjar tröttna lite på dom nu ....
Jadu...säger det rakt ut...HAR DU ETT ENDA RÄTT I SKALLEN?!
[b]piece:
ati rage fury 128 32mb
[b]
April 26, 2001
On 2001-11-14 20:47, kottetrance wrote:
Jag kan inte mer än håll amed om att arabländerna är ganska outvecklade och det dom gjorde ska ju bara bestraffas med evigt lidande... men är inte detta hets mot folkgrupp .. (varför är personangrepp förbjudet på forumet och hets mot folkgrupp inte=??)
Vad har arabländerna med detta fallet att göra?!
[b]piece:
ati rage fury 128 32mb
[b]
2 Guest(s)