June 3, 2001
Jo.. så här är det..
Det är en tjej (kompis till en kompis flickvän) Julia..
Så het att hon kan smällta en ostsmörgås med bara blicken.. [Image Can Not Be Found]
Vi har bara träffats 2 gånger , men jag e så JÄKLA DUM så jag inte hälsade på henne andra gången, inget hej eller nå sånt.. det är INTE bra har jag lärt mig. :banghead: :bash:
1:a gången hälsade jag ju.
Hur ska jag göra nästa gång vi träffas?
Har ni nå förslag?
Jaa.. jag vet.. jag borde hoppa framför tåget pga min dumhet. :arg:
November 4, 2001
Gueno wrote: [quote=chrippaz]Säg till din tjej först att du inte längre är intresserad av henne, tycker du kan vara ärlig på det viset...
Tror du har missuppfatta det hela..
jo det har jag, trodde det var kompis till din flickvän... Men kan du inte fråga din kompis vart hon jobbar eller nåt, bara som att du är intresserad av det... Sen kan du ju ringa företaget och fråga efter henne, eller skicka blommor som nån annan nämnt förut...
June 3, 2001
Pim_ wrote: Cabba ner mercan och vifta med sedelbunten....
För en gångs skull var Minds inlägg bäst.
Ta inte illa upp Mind.
July 8, 2003
Jaha, förstod att såna här problem skulle dyka upp här med.
1. Hälsa på henne nästa gång ni möts.
2. Stanna och se om hon stannar, isåfall kan ni ju småprata lite.
3. Stannar hon inte så gå vidare och försök igen nästa gång.
4. När ni väl börjar småprata så prata om henne, fråga henne saker. Vad hon ska göra under helgen osv, kolla om det finns något du kan göra med henne. Typ om hon ska festa eller något, i övrigt kan du ju bjuda henne på en fika. Det brukar märkas ganska direkt om man vill fika med dem om de är intresserade eller ej.
There you go.
P.S Innan du ligger med henne måste jag ju godkänna henne åt dig, så skicka hit henne. =)=) D.S
October 28, 2002
Dårå? säkert sex 2003, du får väl hänga med lite...
Testkörde en åt mind igår...:roll:
Du har mercedes ffs.... Lika hett som att ha moppe när man e 12!
Du får väl se till att umgås med hennes polare... bjud polaren din på fest, och be henne "ta med några polare bara så vi blir lite fler" sannolikheten att hon tar med Chulia är väl hyffsad hursomhelst 🙂
1 Guest(s)