June 3, 2001
Hauk wrote: Dårå? säkert sex 2003, du får väl hänga med lite...
Du har mercedes ffs....
Hur kul är det då? 🙄
Den är såld.
Hänger du inte med i trådarna?
Ogrebeast wrote: Du skriver att du "träffat" henne två gånger förut. Har du pratat med henne över huvud taget eller har du bara hälsat på henne förut?
Bara hälsat.
Det är det enda. :arg:
August 21, 2001
Gueno wrote: Jo.. så här är det..
Det är en tjej (kompis till en kompis flickvän) Julia..
Så het att hon kan smällta en ostsmörgås med bara blicken.. [Image Can Not Be Found] Vi har bara träffats 2 gånger , men jag e så JÄKLA DUM så jag inte hälsade på henne andra gången, inget hej eller nå sånt.. det är INTE bra har jag lärt mig. :banghead: :bash:
1:a gången hälsade jag ju.
Hur ska jag göra nästa gång vi träffas?Har ni nå förslag?
Jaa.. jag vet.. jag borde hoppa framför tåget pga min dumhet. :arg:
Det bästa sättet att vinna en flicka, är helt enkelt att festa ihop med henne.
Så du får helt enkelt berätta för din kompis att du tyckte hon var helt jävla assnygg.. Sen berättar kompisen detta för flickvännen, och givetvis kommer då den vackra lilla flickan att få höra detta. Finner hon något som helst intresse för dig kan du slå dig i backen på att flickorna organiserar ihop något spännande.
Har du då tur, kommer de att sätta ihop en fest.. Och då får du jevlar i det lägga på charmen.. för det är din enda chans att göra gott intryck.
Tricket är att få en lagom fylla, en lagom och ganska mogen fylla.. Men att ändå kunna släppa loss. Du ska ju förstås uppfylla kraven som alltid gäller.. komma med roliga kommentarer, vara smart, bra på att diskutera.. OBS, vid en diskution måste du visa att du är beredd att ge dig. Ingen fånig manlig stolthet här inte.. Men samtidigt få du inte vara vek..
Du måste ge henne en massa uppmärksamhet under hela kvällen, men ändå inte vara som ett klister. Låta henne snacka med andra killar utan att du beger dig in i samtalet.. (men det hindrar ju inte att ge tösen en och annan gullig blick från ett lagom avstånd)
Skulle detta inte fungera.. trots allt jävla jobb, då får du helt enkelt ta till tjuvknepet.. Väck hennes moderskänslor.
Hur man gör det kommer i nästa kapitel..
Lycka till mannen..
January 6, 2002
Du kan ju alltid testa de teorier som den här killen har kommit fram till:
http://www.intellectualwhores......adder.html
Han är dock rätt cynisk
Provade en gång, det lustiga är att det faktiskt funkade!
För er som inte orkar läsa:
Du är på en förfest o ser en grann brud och tänker, henne ska jag ha!
då ska man enligt länken ovan göra på följande vis:
1. hälsa på alla som du inte känner inklusive bruden
2. hitta brudens bästa kompis
3. Bli kompis med henne och visa vilken go kille du är, MEN ignorera bruden du vill ha, iaf i början, sen kan man börja snegla åt hennes håll.
Efter ett tag kommer bruden att börja undra vad det är för fel på henne eftersom du inte visar henne något intresse, hon vet ju att hon är snyggare än kompisen... Denna killen verkar ju intressant, har inte kopulera stämplat i pannan, trevlig oxå.
Sen när ni kommit in till stan, eller nått annat. går du fram och börjar snacka med tjejen.
Om allt har funkat så kommer flickan att vara intresserad av dig och kanske till och med aning "flirtig" 🙂
Funkar tack o lov inte på alla tjejer!
July 8, 2003
Gueno wrote: LOL!
"-Varför vill du bjuda mig på en resa till Falun?"
"Jo caged vill bara provköra dig innan jag gör det."
Vadå LOL? =) Detta är seriöst! Klart man ställer upp för en NH:are. =) Ja menar, tänk vad hon kan ha för sjukdomar ocn sånt.
Statusrapport till Gueno:
Det kliar runt roten och det tycks komma fler och fler röda prickar över hela härligheten. Det svider när jag går på toaletten och den luktar fisktorg hela tiden."
Klart man offrar sig. =)
Hursomhelst, min taktik borde funka. Det viktiga är att koppla på charmen och vara lite seriös för en stund. Om du inte är det annars också alltså. =)
September 1, 2002
Uhej, allt det här får en att minnas oron och ångesten man hade när man började träffa tjejer man var intresserad av. Man får sån jäkla social prestationsångest.
Måste bara få säga hur jäkla skönt det är att få vara ihop och leva sambo med den man älskar, och bara vara lycklig att man har varandra 😀
July 8, 2003
Gamblor wrote: Uhej, allt det här får en att minnas oron och ångesten man hade när man började träffa tjejer man var intresserad av. Man får sån jäkla social prestationsångest.
Måste bara få säga hur jäkla skönt det är att få vara ihop och leva sambo med den man älskar, och bara vara lycklig att man har varandra 😀
Det är skönt (inte lika men det är skönt iaf) att leva ensam och inse att man inte behöver någon annan. Man får göra vad man vill när man vill. =)
September 3, 2001
det värsta med att vara social är att man får träffa andra människor.. blä 🙁
men det jag tycker att du ska göra, är att nästa gång du ser henne, kolla henne i ögonen, medans du närmar dig henne, hon kommer att känna sig tvungen att säga "hej" ... om du märker att det tar för lång tid så ska ju du självklart säga "Hej" före..
sen drar du en "här ser man dig igen!!, how´r u doing????"
det viktigaste är att du känner dig självsäker, stamma inte, ha lite humoristisk glimt (man får det ofta av att känna sig självsäker). Ett plus om du kan spela bra med ansiktet, kunna visa att du gillar henne, med ett ansiktsuttryck, eller ett leende. Allt sånt går faktiskt att visa utan att säga det eller att göra något.
Du märker om hon är intresserad, genom att hon svarar på det du frågar... hon kan svara lite nervöst men det är oftast tecken på något bra (om de nu inte är så att hon försöker hålla in en fis eller dylikt)
Se till att inte prata alltför mycket. Fråga/svar metod funkar bäst tror jag. Undvik långa tysta stunder.
Innan ni avlägsnas eller säger hejdå, bjud henne på något, vad som helst. Glass, dricka, äta, skjuss me bilen, komma o se på film, fest, precis vad som helst som innebär att "ni" måste göra något. På så sätt vinner du mer prat-tid. Och om hon säger "ja" då vet du dikekt, med 80% säkerhet att hon är intresserad i dig 😉 Om hon säger nej, så ska du inte pressa. Om hon verkligen vill säger hon säkert "nån annan dag"+ursäkt för varför hon inte kan denna gång. eller nåt.
Tjejer är svåra att förstå. Oftast funkar det dock ganska bra om man behandlar dom som en vanlig killkompis (kanske inte lika "grabbigt" då) alltså med lite extra förtroende och lite halvt närgånget men samtidigt visa respekt.
Lycka till 😉
October 28, 2002
humm, garfzez har sagt det mest vettiga hitills. kör på det!
Annars var inte "The Ladder Theory" särskilt dum heller...stora delar av det stämmer nog..
Heimdal visste du btw att Heimdal är ett nazzeband?
Blev kickad på en DC hubb idag för att jag hade Pluton Svea - Hiphop är skräp.mp3 sharat, där stog det "Dont share nazi stuff like dj adolf bla bla heimdal mm" 🙂
September 13, 2002
Hauk wrote: humm, garfzez har sagt det mest vettiga hitills. kör på det!
Annars var inte "The Ladder Theory" särskilt dum heller...stora delar av det stämmer nog..
Heimdal visste du btw att Heimdal är ett nazzeband?
Blev kickad på en DC hubb idag för att jag hade Pluton Svea - Hiphop är skräp.mp3 sharat, där stog det "Dont share nazi stuff like dj adolf bla bla heimdal mm" 🙂
jag vet att heimdall e ett WP band.
jag vet också att Heimdal's e en ICA(?) affär, har en kasse därifrån..
heimdal va/är en snubbe i den nordiska mytologin åsse.
så.. jag ser inte några problem
2 Guest(s)