June 3, 2001
Kame_boy wrote: undrar f.ö. hur det går för Gueno & bitchez
Det går käpprätt åt helsike..
Jag tänkte i mitt stilla sinne såhär..
När vi träffas (the gang) så tänkte jag fråga om nån vill haka på till åland.
"Det är ju inte så kul att åka ensam.."
Å vill inte on med och ingen annan heller så finns det iallafall brudar på båten. :bgrin:
Inga men vill limma på men man kanske får sig ett nyp iallafall.
Jaja.. det är en usel idé men jag har dålig fantasi och jag är lite dum.
February 1, 2002
Ett tips.. gå inte på för hårt, dvs skicka blommor och sånt om ni knappt träffats förut.. annars kan hon bli 'rädd'...
Hitta en anledning (förutom att du vill dejta henne) att du måste prata med henne om något, vips så känner ni varann någolunda..
Sen kan du fråga om du får bjuda på lunch eller liknande.. bara det sker succesivt..
Funkar bra tycker jag
Lycka till.
July 18, 2003
Om jag hade varit du så hade jag fråga din kompis om han inte kunde ta med sin flickvän och hennes kompis på bio lr något liknande.
Fast han skulle ju inte säga att du hade sagt till honom att fråga.
Innan bio:n kan ni kanske ta en pizza lr något liknande och börja snacka lite, det brukar märkas rätt väl om personen i fråga är intresserad.
Sen så glor ni på filmen, och efteråt så kan du kanske be henne om hennes mobil/hem nr och fråga om ni skall ta en fika någon dag.
Obs! Det sista gällar bara om du märkte att hon verkade lite intresserad under t.ex. pizzan lr bion.
Saker att inte göra första dejten!
Tafsa
Berömma hennes bröst/rumpa
Fråga om du hon vill hänga med på en kopp te efter
Fråga om hon haft många sexpartners
Fråga om hon är rakad
o.s.v.
edit: Hoppas att detta funkar för dig!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
Mind wrote:
fan jag är på hugget idag.
hehe
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
September 13, 2002
Mind wrote: [quote=heimdal][quote=Kame_boy]*mumlar nåt om o tonfisk o proteiner* :bok:
hmm.. hur får du ett fruntimmer med hjälp av tonfisk?
det luktar ju bara dåligt
det gör hon med! AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA! :rollsmile:
fan jag är på hugget idag.
beror ju lite på vart d uluktar nånstans
1 Guest(s)