July 18, 2003
Pim_ wrote: [quote=*blitz*]Innan bio:n kan ni kanske ta en pizza lr något liknande
Byt ut pizza mot sallad, att börja göda drömtjejen till en gris innan man fått henne är väl ingen bra ide........
En pizza mer lr mindre tror jag inte gör någon skillnad.
Sen så stycker jag inte om sallad så det var därför jag tog pizza..
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 28, 2002
Ehum, hon är tjej. Hon uppskattar säkert inte att äta pizza, det blir hon ju så fruktansvärt tjock av! *shit azzå väger typ 30 kilo ba måste banta typ* Käka någon annan stans 🙂 så du kan visa hur mkt klass och stil du har, typ stans näst dyraste restaurang? OBS! ta INTE den dyraste 😉
July 18, 2003
Hauk wrote: Ehum, hon är tjej. Hon uppskattar säkert inte att äta pizza, det blir hon ju så fruktansvärt tjock av! *shit azzå väger typ 30 kilo ba måste banta typ* Käka någon annan stans 🙂 så du kan visa hur mkt klass och stil du har, typ stans näst dyraste restaurang? OBS! ta INTE den dyraste 😉
Då måste man ha mycket pengar..
Och sen så vet jag flera flickor som älskar pizza, men alla är ju olika.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 9, 2003
Pim_ wrote: [quote=*blitz*]Innan bio:n kan ni kanske ta en pizza lr något liknande
Byt ut pizza mot sallad, att börja göda drömtjejen till en gris innan man fått henne är väl ingen bra ide........
vadå?? e det bra att göda henne till en gris efter man fått henne???
jag hade nog satt henne på svält-diet med engång....
July 18, 2003
Deadleg wrote: [quote=Pim_][quote=*blitz*]Innan bio:n kan ni kanske ta en pizza lr något liknande
vadå?? e det bra att göda henne till en gris efter man fått henne???
jag hade nog satt henne på svält-diet med engång....
Men man måste ju se till att hon har lite fett att bränna sen när man har kommit så långt så att det är dags för sex delen.
IBM Thinkpad T60
August 20, 2001
Hauk wrote: Ehum, hon är tjej. Hon uppskattar säkert inte att äta pizza, det blir hon ju så fruktansvärt tjock av! *shit azzå väger typ 30 kilo ba måste banta typ* Käka någon annan stans 🙂 så du kan visa hur mkt klass och stil du har, typ stans näst dyraste restaurang? OBS! ta INTE den dyraste 😉
Om tjejen pratar/skriver sådär så kan man väl bara glömma det tycker jag...
June 3, 2001
DiDi wrote: [quote=Mind]vit kebabsås ?
vad är det för konstiga egenheter ni har igentligen ?
Vit kebabsås är väl vitlökssås...???
Tror inte det var den såsen han mena..
Jag såg henne idag men jag satt i bilen och kunde ingenting göra. :arg:[Image Can Not Be Found]
Hon gick på trotoaren och vicka ultrasexigt på rumpan när hon gick. [Image Can Not Be Found]
Följande sker..
1, Jag vrider på huvet för att få se så mycket av henne som möjligt..
2, Är skitnära att dra rätt in i kantstenen..
3, Sitter och svär över att jag inte kundra stanna.
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=DiDi][quote=Mind]vit kebabsås ?
vad är det för konstiga egenheter ni har igentligen ?
Vit kebabsås är väl vitlökssås...???
Tror inte det var den såsen han mena..
Jag såg henne idag men jag satt i bilen och kunde ingenting göra. :arg:[Image Can Not Be Found]
Hon gick på trotoaren och vicka ultrasexigt på rumpan när hon gick. [Image Can Not Be Found]
Följande sker..
1, Jag vrider på huvet för att få se så mycket av henne som möjligt..
2, Är skitnära att dra rätt in i kantstenen..
3, Sitter och svär över att jag inte kundra stanna.
du har fan problem med tjejer hela tiden :bgrin:
å är det itne det så är det med bilar.. fast det är ju klart trevliga ämnen 😀
3 Guest(s)