March 20, 2003
heimdal wrote: [quote=Mind]som tidigare fastställt så är kvinnor farligare på trotoaren än bakom ratten.
därför de ska stå i köket hela dagen och bara vänta på att herren i huset ska komma hem
och pilla igång sig själva medans man kollar på tv så man slipper att tjafs
January 28, 2003
Mind wrote: vadå, hadde du chansen och du stannade inte ??
nee, han bölar för han INTE kunde det 😮
ska ge er ett stalltips.. bjud hem tjejerna å säg att ni ska kolla på film
kolla på A night at the Roxbury å efter den så snackar ni om filmen, omöjlig att inte älska, kommer närmre å närmre varandra, lägg handen på hennes höft, märker direkt om hon INTE är intresserad..
om hon inte tar bort handen lr nåt liknande så gör som dom säger i filmen..
"make a moove"
funkat två ggr i rad :bgrin:
fast det har kanske å göra med att jag är don juan OCH HÄLSAR på tjejerna när jag ser dom (PIK :bgrin:)
förresten... nån som testat hundtricket? 🙄
January 28, 2003
Pim_ wrote: [quote=heimdal][quote=Mind]som tidigare fastställt så är kvinnor farligare på trotoaren än bakom ratten.
därför de ska stå i köket hela dagen och bara vänta på att herren i huset ska komma hem
och pilla igång sig själva medans man kollar på tv så man slipper att tjafs
hoppas ingen tjej du känner ser detta.. then you're screwed 😀
"pilla igång" dom är ju iaf en femtedel av nöjet
June 3, 2001
MrWeizel wrote: fast det har kanske å göra med att jag är don juan OCH HÄLSAR på tjejerna när jag ser dom (PIK :bgrin:)
Den piken satt som en spark på tasken..
Hundtricket funkar inte.. har redan provat flera gånger.
Falsk "fakta" kallar jag det.. :arg:
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=MrWeizel]fast det har kanske å göra med att jag är don juan OCH HÄLSAR på tjejerna när jag ser dom (PIK :bgrin:)
Den piken satt som en spark på tasken..
Hundtricket funkar inte.. har redan provat flera gånger.
Falsk "fakta" kallar jag det.. :arg:
sorry, men jag var bara tvungen 😀
hahahahahaha, du e fan beroende av tjejer :bgrin:
oj.. det är jag med förresten, men behöver inga tricks, they come to me anyway 8)
January 28, 2003
Deadleg wrote: [quote=MrWeizel]
hahahahahaha, du e fan beroende av tjejer :bgrin:
oj.. det är jag med förresten, men behöver inga tricks, they come to me anyway 8)
Du skrev att dom kommer till dig iallafall.... det e inte så att du måste betala flygbiljetten från thailand först då??
skulle inte röra nåt som inte kom från sverige och tycker det är beklagligt att du lever i en värld där du måste hämta tjejerna från jävla U-länder
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=MrWeizel]oj.. det är jag med förresten, men behöver inga tricks, they come to me anyway 8)
Hmm.. kommer att tänka på Lilja 4-ever.. 🙄
aldrig sett.. kom på att jag skulle formulerat mig annorlunda för att ni som betalar för tjejer inte skulle hacka på mig 😛
October 28, 2002
Hundtricket fungerar visst. Nu kanske det är så att Gueno beffiner sig i dom lite mer bevuxna jaktmarkerna, och där kan det säkert vara annorlunda, men 16-18 funkar det.
Det jobbiga är att det i princip bara funkar när dom är valp, och det varar inte särskilt länge. Har haft morbrors hund 😉
January 28, 2003
Hauk wrote: Hundtricket fungerar visst. Nu kanske det är så att Gueno beffiner sig i dom lite mer bevuxna jaktmarkerna, och där kan det säkert vara annorlunda, men 16-18 funkar det.
Det jobbiga är att det i princip bara funkar när dom är valp, och det varar inte särskilt länge. Har haft morbrors hund 😉
har du testat alla trick du sett på TV och hört talas om? 🙄
September 3, 2001
som jag berättade för Hauk häromdan på IRC'en, så är det väldigt lätt att skaffa sig en tjej, man ska bara vara noga med att man ska välja sina repliker rätt beroende på hur "klipsk" tjejen i fråga är.
Min kusin fick en brud en gång på en fest genom att gå fram till henne och säga "Jävlar vad lik du är Britney Spears!!" o hon blev alldeles till sig...han fick ner henne samma kväll :D. Han har även gått runt med en napp på en fest, så när tjejer frågar honom varför han har napp, säger han "för att jag inte har något annat o suga på".. han fick 2 brudar samma kväll.
Det KAN bara inte vara svårt. Man ska bara tänka att man inte har något att förlora och då kan man fula sig hur mycket man vill 🙂
Trick kan man nästan komma på själv 😉 det är busenkelt.
1 Guest(s)