January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=Kame_boy]Han har även gått runt med en napp på en fest, så när tjejer frågar honom varför han har napp, säger han "för att jag inte har något annat o suga på".. han fick 2 brudar samma kväll.
Tänk om det kommer fram en bi- eller homosexuall snubbe då? :bgrin:
då är din kväll räddad 😉
:bgrin:
June 3, 2001
Det här e ju inte sant alltså.. 😡
Det verkar som att min kompis och hans tjej ska göra slut..
Vilket betyder att jag har 0.00000000000000000000001% chans att träffa Julia igen. [Image Can Not Be Found]
Bara för att man gjorde bort sig andra gången får man sota för det lååång tid framöver.. [Image Can Not Be Found]
September 8, 2003
July 8, 2003
Ett tips, sluta bry dig om tjejer!
Jag har under den senaste månaden börjar bry mig mindre och mindre om tjejer och koncentrerar mig på datorer. Konstigt nog så är tjejer mer intresserad nu. Jag menar, säger jag: Nej, jag bryr mig inte direkt om tjejer utan jag trivs framför min dator." så ser de det som en utmaning och måste "omvända" mig till att gilla dem igen. Ungefär som homosexuella eller något.
Felet är att det funkar, nu vet jag inte om jag ska satsa på tjejerna eller datorn (inte bildligt talat alltså, på någon av dem =). Ähh, datorer är alltid bättre!
July 8, 2003
Gueno wrote: [quote=caged]Ähh, datorer är alltid bättre!
Då får man alltid har sex på egen hand.. :arg:
Varför värderar alla orgasmer så högt? Det är nästan skönare att nysa! Fast sex går iofs snabbare. 😉 Nej, man klarar sig utan sex och allt sånt tjafs. Datorer 4 ewa!
January 28, 2003
caged wrote: [quote=Gueno][quote=caged]Ähh, datorer är alltid bättre!
Varför värderar alla orgasmer så högt? Det är nästan skönare att nysa! Fast sex går iofs snabbare. 😉 Nej, man klarar sig utan sex och allt sånt tjafs. Datorer 4 ewa!
om du tycker det är skönare att nysa än att få orgasm borde du gå till läkaren...
September 13, 2002
Kame_boy wrote: Caged.... omg... 🙁 du kan inte ha någon mening med ditt liv?
Man lever för orgasmer... allt som händer emellan orgasmerna är bara tid som står i vägen och stör en.
OMG lixom.
det e väl inte bara finalen som e kul.. det e ju hela resan dit som e grejen..
som att kolla på resultaten till VM-finalen i fotboll/hockey bara. istället föratt sitta å kolla hela matchen. pff
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=caged][quote=Gueno][quote=caged]Ähh, datorer är alltid bättre!
om du tycker det är skönare att nysa än att få orgasm borde du gå till läkaren...
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit JÄÄVLIGT skitnödig!
July 8, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=caged][quote=Gueno][quote=caged]Ähh, datorer är alltid bättre!
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit JÄÄVLIGT skitnödig!
Den här kommentaren är så sann så det finns inte! Håller med! Jag menar, tom. käk kan vara bättre än sex. En riktigt god måltid som man inte ätigt på länge. Typ... Oxlifé, sprits (riktiga i fritös) och beasås. Lite sallad på det och kanske lite efterrätt! Gah! Stog det mellan sex och oxfilé (misstolkning? =) så skulle jag ta oxfilén, om jag var hungrig alltså. =)
Nej, har ju en tös som vill träffa mig idag, vi är typ kks men jag har bestämt mig för att sluta träffa henne. Vill man ha sex så kan man få det, dock finns det saker som är viktigare!!!
July 8, 2003
Gueno wrote: Funkar inte (det feta) tipset Wigger gav mig på ICQ så blir jag desperat..
"-Här har du 1000 spänn, sup tills ja blir snygg och följ med mig hem!"
1000 spänn! Super den tjejen på kåren så kommer hon bli alkoholförgiftad och däcka! Desstuom varför betala när du kan koppla på charmen istället. =)
June 3, 2001
Happ så gjorde man bort sig idag igen då.. :arg: [Image Can Not Be Found]
Var på morsans jobb och hälsa på när jag endå var i stan..
Hon är läkarsekreterare och sitter i kassan.
Iallafall.. det kommer inte en dotter till någon av sköterskorna.. rätt snygg. [Image Can Not Be Found]
När hon har gått förbi så kollar morsan på mig och säget tyst: "-Hon var väll fin, kan väll vara nått för dig?"
Varpå jag säger: "-Nej, hon var ful!" högt och tydligt..
Jag menade det ju inte, hon var ju snygg. Men det kom utan att jag hann tänka efter.
Hon måste ha hört det. :banghead:
Så det blev fort som fan: "-Äh.. jag bara skoja!"
Undrar om jag räddade det där.. tror inte det. [Image Can Not Be Found]
July 13, 2002
Gueno wrote: Happ så gjorde man bort sig idag igen då.. :arg: [Image Can Not Be Found] Var på morsans jobb och hälsa på när jag endå var i stan..
Hon är läkarsekreterare och sitter i kassan.
Iallafall.. det kommer inte en dotter till någon av sköterskorna.. rätt snygg. [Image Can Not Be Found] När hon har gått förbi så kollar morsan på mig och säget tyst: "-Hon var väll fil, kan väll vara nått för dig?"
Varpå jag säger: "-Nej, hon var ful!" högt och tydligt..
Jag menade det ju inte, hon var ju snygg. Men det kom utan att jag hann tänka efter.
Hon måste ha hört det. :banghead:
Så det blev fort som fan: "-Äh.. jag bara skoja!"
Undrar om jag räddade det där.. tror inte det. [Image Can Not Be Found]
Hur fan kan du slänga ut dig att hon är ful om du tyckte hon var snygg :bgrin: ? Smidigt 😉
2 Guest(s)