January 21, 2002
Hejsan.
Grannen som är lärare var över och frågade en grej. Det är nämnligen så att hennes klass där alla är 16år vill se doom 3 filmen på bio som avslutning innan lovet. Så hon frågade mej Hur läskig/slabbig den var.
Jag har inte sätt ngt från filmen men om den är som spelet så är den absolut inte aktuell att titta på. Så kan någon förklara hur den är?
För den får inte vara super slabbig när dom hivar sönder varandra med motorsågar hela tiden, men jag tror ni förstår själv. Hur är den ?
Tack i förhand.
November 27, 2003
dreamweaver wrote: [quote=Delph1]Borde du inte ha insett att det skulle komma spoilers i en sådan här tråd? 😉
//Andreas
Jo, det är ju allmänt att det finns idioter överallt. 🙄 😉
Jag lever efter bl.a. den filosofin så jag förväntar mig inget mindre av andra 😉
//Andreas
November 27, 2003
Redfaction wrote: fan det är ju 11 års gräns på allt numera så vad e problemet?
Samt att filmen var det mest hjärndöda och kassa som kommit i år.
Som film var det ju knappast något mästerverk, men stort ID fan som man är så var den ju ändå jävligt underhållande 🙂
//Andreas
October 25, 2003
Redfaction wrote: fan det är ju 11 års gräns på allt numera så vad e problemet?
Jag garvar varje gång jag läser dina kommentarer, jag tror fan aldrig att du skrivit ett enda postivt inlägg
Klockrent, tack för dagens skratt!
I denna fråga är jag dock böjd att hålla med dig, den är verkligen kass som fan. Dock var första personsperspektivet rätt coolt, men inget som höjde känslan nämnvärt.
EDIT:
Sorry för O.T
June 27, 2002
Jag har skrivit många positiva saker i mitt live men kanske inte så mycket i detta forum då jag inte har sett någon anledning att skriva positiva saker om sake rjag inte gillar men måste diskutera.
Det är ju ändå disskusionen som är viktig.
Nu vart det mycket OT men min varning verkar ju aldrig försvinna så jag orkar inte bry mig längre, jag försökte dock vara snäll ett tag.
April 14, 2002
Tindy wrote: [quote=Redfaction]fan det är ju 11 års gräns på allt numera så vad e problemet?
Jag garvar varje gång jag läser dina kommentarer, jag tror fan aldrig att du skrivit ett enda postivt inlägg
Klockrent, tack för dagens skratt!
I denna fråga är jag dock böjd att hålla med dig, den är verkligen kass som fan. Dock var första personsperspektivet rätt coolt, men inget som höjde känslan nämnvärt.
EDIT:
Sorry för O.T
Måste hålla med dig här. Aldrig sett Redfaction skriva något positivt men ändå måste jag hålla med honom på den här frågan, 11års gränsen är där för en anledning. De gränserna brukar väl dessutom vara rätt tajt satta.
(Har f.ö inte sett filmen)
1 Guest(s)