November 8, 2001
Är det bara jag eller är det fler som inte kommer in på http://www.sweclockers.com
Jag har försökt hela morgonen från kl. 7.45 till nu 8.45 utan att komma in. Bara explorers förenkalde 404 meddelande.... 🙁
April 10, 2001
bloodman, Det börjar bli ytterst tröttsamt att se dina inlägg av denna sort.
Gång efter annan öser du ur dig smörja.
Som du har blivit informerad om tidigare, har du inget vettigt att tillföra tråden, skriv då inget i den.
Vet ej om du har något behov av att synas eller liknande, om så är fallet, ta då detta med din kurator istället, detta är inte rätt forum för den typen av utlopp.
Inte långt kvar nu till en ban.
Passar även på att flytta tråden.
February 1, 2002
bloodman wrote: har folk inget liv eller ? so what om den går ner.. det händer väl me websidor man måsta inte gråta för det.
Jag tycker det är du som inte har så mkt liv, svarar först på många poster och ofta nervärderande!
Killen som startade tråden kanske var intresserad t.ex varför swecl. va nere, och om det bara var han som hade problem..
November 8, 2002
Peter@20ghz wrote: bloodman, Det börjar bli ytterst tröttsamt att se dina inlägg av denna sort.
Gång efter annan öser du ur dig smörja.
Som du har blivit informerad om tidigare, har du inget vettigt att tillföra tråden, skriv då inget i den.
Vet ej om du har något behov av att synas eller liknande, om så är fallet, ta då detta med din kurator istället, detta är inte rätt forum för den typen av utlopp.
Inte långt kvar nu till en ban.Passar även på att flytta tråden.
Om moderatorerna kunde hålla sig ifrån personangrepp å vara sakliga kanske det skulle underlätta med 😉
Jag är reggad på swec men inte inne så ofta så visste inte om att det legat nere!
1 Guest(s)