December 25, 2000
http://www.thuijzer.nl/dragrace/
min bästa tid är: 009.20
speed: 329.23
March 17, 2002
March 17, 2002
VALGAN wrote: [quote=High Density]9.35 - 326.35 Tycker förhållandet mellan tid och hastighet är skumt 😕
Om du har kollat på dragracing nångång så vet du att hög slutfart och bra tid inte alltid hänger ihop.
just D glömde
9.05s/333km/h
Förklara.Jag menar sträckan är bestämd "1/4 mile" då borde det juh vara så att desto högre hastighet desto kortare tid borde det ta att komma fram
August 22, 2001
High Density wrote: [quote=VALGAN][quote=High Density]9.35 - 326.35 Tycker förhållandet mellan tid och hastighet är skumt 😕
Om du har kollat på dragracing nångång så vet du att hög slutfart och bra tid inte alltid hänger ihop.
just D glömde
9.05s/333km/h
Förklara.Jag menar sträckan är bestämd "1/4 mile" då borde det juh vara så att desto högre hastighet desto kortare tid borde det ta att komma fram
ja medelhastigheten e ju högre men det här e ju slutfart. fattar du?
March 17, 2002
VALGAN wrote: [quote=High Density][quote=VALGAN][quote=High Density]9.35 - 326.35 Tycker förhållandet mellan tid och hastighet är skumt 😕
just D glömde
9.05s/333km/h
ja medelhastigheten e ju högre men det här e ju slutfart. fattar du?
Jepp,nu trilla poletten ner 😀
3 Guest(s)