April 20, 2002
Skulle de inte sätta rekord i hur många som kunde vara inne på samma cs-server samtidigt innan den krashade? Eller var det bara ett rykte?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 10, 2003
Delph1 wrote:
Bara ett halvår kvar tills nästa, eller kanske mindre om RixTelecom får bestämma ... det ni 😉
//Andreas
Nja.. skall på Optihack i början av januari så det är kort mellan LAN nu.
Inte att förglömma det privata lan som är i min stad den 26-28dec.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 16, 2002
Ctrl wrote: Stötte på några utläningar.. bla. en norsk och en engelsk.
Sedan var det representanter från Antec och Termaltake där.
Dock måste jag säga att TT representanten var ruggigt dålig på engelska där hon stog på scenen.
HRRM men hallå hon var ju från Titan o inte Tt(Thermaltake)
och sen hade du ju abit o Fatal1ty crew som inte heller pratade svenska
March 10, 2003
Oki.. Titan.. same shit.. Var väl lite trött när jag hörde det där.. hon svamlade bara.
Dessutom brydde jag mig mer om datorn jag hade nävarna i vid det tillfället.
EDIT: Hmmm... gillar våran nya lilla meny.. mysig och smidig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 21, 2002
Elias667 wrote: Nått lan i asien borde ha rekordet tycker man ju... de är ju små och behändliga, kan packas tätt osv. Sen drivs de ju enkelt på ris :O
ja det vore ju inte så jädrans svårt om nån skulle vilja slå rekordet där. bara skaffa en jävla stor lokal och sätt igång för dom är väl galna i datorer där.
August 27, 2003
Delph1 wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Delph1]Rekordet är faktiskt +1 dator. Jag räknade fel på datorerna i vårt båset
//Andreas
men dom kollade väl på servrarna.. hur många som var inkopplade samtidigt?
Nope. Gick och räknade.
//Andreas
ehm?
De kolla väl hur många IPn våran Black Diamond delade ut och sen på så sett se hur många datorer som var inkopplade. Tror inte de skulle ha tid att räkna alla då de inte kan få med alla datorer då många sitter på WLAN och sen är ju många datorer gömda.
November 27, 2003
Hugge wrote: [quote=Delph1][quote=MULLVADEN][quote=Delph1]Rekordet är faktiskt +1 dator. Jag räknade fel på datorerna i vårt båset
//Andreas
men dom kollade väl på servrarna.. hur många som var inkopplade samtidigt?
Nope. Gick och räknade.
//Andreas
ehm?
De kolla väl hur många IPn våran Black Diamond delade ut och sen på så sett se hur många datorer som var inkopplade. Tror inte de skulle ha tid att räkna alla då de inte kan få med alla datorer då många sitter på WLAN och sen är ju många datorer gömda.
Så gjorde de nog för de "vanliga" men båsen verkar ha varit något special med 😕 Varför skulle de annars fråga oss när vi satt i båset?
//Andreas
January 23, 2002
Jag tror de gick runt och räknade hur många datorer som det faktiskt satt folk framför vid den tidpunkten och hur många som var tomt framför, kom väl nån siffra på det också har jag för mig. 🙂
Sen förstår jag inte varför du behöver vila hela dagen efter Hugge, du gjorde ju inget annat än att sova i NH-båset på DH, det har vi hur mycket bildbevis på som helst.
2 Guest(s)