March 10, 2003
Tycker det roligaste med detta LANet är att man får träffa massa roligt folk och bara flumma.
Ungefär som vissa gör på hultsfred och arvika typ.
Dock är det ju inte varje LAN man kan/får träffa forumsguden på heller.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=hawkie]650:-/Biljett är ju sjukt mycket överpris.
Vill jag se 12åringar skrika på varandra och kolla på porr åker jag på ett lokalt LAN istället. Helt gratis.
Förr så åkte man till DH för att kunna leecha, nu när det är olagligt så finns det väl ingen mening med att åka dit. Sen är alla 12isars datorer laddade med worms och spyware så linan lär ju inte vara jättesnabb.
Helt enkelt har det blivit tråkigt.
Å andra sidan.
Det finns ju också klockrena stolpskott som medvetet sprider en del skit.
Dock så är det så att allt för många missar det faktum att man inte sitter hemma längre och missar att en vettig brandvägg och väl uppdaterad OS bör vara i ordning innan man åker iväg till ett LAN.
Råkade ut för det på ett 300-pers lan. Inte kul! Fast lanet hade fått problem, så de fick stänga ned lite, så alla satt o lira singleplayer istället :p Förutom jag som fick ominstallera :arg:
March 18, 2004
Yey, själv ska man dit för första gången. Skolan bjussar på buss dit och hem mot att vi elever gör lite reklam, så varför inte? 😛
Jag hoppas att det blir kul, trots att man åker med ett gäng gaymers...
Sen kanske jag glider förbi NHbåset lite silent för att se hur några av er ser ut 😉
February 12, 2003
Luxh wrote: Yey, själv ska man dit för första gången. Skolan bjussar på buss dit och hem mot att vi elever gör lite reklam, så varför inte? 😛
Jag hoppas att det blir kul, trots att man åker med ett gäng gaymers...Sen kanske jag glider förbi NHbåset lite silent för att se hur några av er ser ut 😉
Vi vet ju hur du ser ut, om inte annat. 😀
[Image Can Not Be Found]
No offense, gubben. 😛
May 1, 2005
Luxh wrote: Yey, själv ska man dit för första gången. Skolan bjussar på buss dit och hem mot att vi elever gör lite reklam, så varför inte? 😛
Jag hoppas att det blir kul, trots att man åker med ett gäng gaymers...Sen kanske jag glider förbi NHbåset lite silent för att se hur några av er ser ut 😉
Av just den anledningen hade jag velat hälsa på. Bara för att få ett ansikte på Skiroy, haha :p
3 Guest(s)