August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Collateral]Jag råkade bjuda en tjej av misstag en gång, förlora 50 kr på det :/
Ni ser..
Det är ju bara jävulskap alltihopa. :arg:
Ska du bjuda en tjej på dricka så se till att hon bjuder tebax 😉
(och nu menar jag i form av en drink... för er kåtbockar där ute) 😛
January 17, 2002
Vamp wrote: [quote=Collateral]Öl är äckligt...bara så alla har det klart för sig.
Det ska vara sprit/vin/drinkar å shit men inte ÖL.
👿
Offtopic: Helt random observation, du råkar inte komma från Norrland i grund och botten istället för Dalarna? 😛
Drinkar är inget för mig, men jag vet att det ska finnas en stor sida med bara drinkrecept.
December 28, 2004
CoLiC wrote: [quote=Vamp][quote=Collateral]Öl är äckligt...bara så alla har det klart för sig.
Det ska vara sprit/vin/drinkar å shit men inte ÖL.
👿
Offtopic: Helt random observation, du råkar inte komma från Norrland i grund och botten istället för Dalarna? 😛
Drinkar är inget för mig, men jag vet att det ska finnas en stor sida med bara drinkrecept.
Hell NO!
Jag kommer ifrån Sveriges hårdrockarstad, Göteborg! :hb:
July 27, 2002
Här är sidan. http://www.cocktailguiden.com/.....x.php?M=97
March 18, 2003
Hehe, Tequila är nog ingen drink nej 🙂
Men man ska äta citronen (inte skalet). När jag och mina vänner hade glömt att köpa vanliga citroner så hade vi en sådandär plastcitron som det är citronsaft innuti, så vi drack sådant istället och det smakade alldeles fruuuktansvärt 😐
Mitt tips är att aldrig köra med fuskcitron 🙂
September 30, 2004
September 30, 2004
Har ett förslag på en drink som är bra när man har ont i halsen 😛
Ta en 1.5 liters cola flaska
ha i ca en halv påse viksblå
tillsätt valfri ren sprit ca 1 L
låt det ligga i ca en vecka eller tills tabletterna tappat färgen och innehållet är blått 😛
Smakar ganska bra faktiskt
June 5, 2004
Hedjohn_znark wrote: Har ett förslag på en drink som är bra när man har ont i halsen 😛
Ta en 1.5 liters cola flaska
låt det ligga i ca en vecka eller tills tabletterna tappat färgen och innehållet är blått 😛Smakar ganska bra faktiskt
aa det verkar ju smart att göra när man har ont i halsen,sen behöver man bara vänta en vecka innan man kan använda den också 🙄
July 13, 2004
Hedjohn_znark wrote: Ta en 1.5 liters cola flaska
låt det ligga i ca en vecka eller tills tabletterna tappat färgen och innehållet är blått 😛
Verkar lite intressant faktiskt. Tror jag ska prova det nån gång :D.
Annars så funkar ju whisky oxå som Gueno sa ;).
September 30, 2004
October 28, 2002
Har ni stockholmare ingen drink-kultur eller!?
Den enda bas som finns for drink / grogg ar skattefritt. Den anda garnering som behovs ar is.
ICA har ett mkt fint sortiment pa blandad lask pa back. Kop en san och sedan ar det bara botanisera hej vilt!
Treo, brustabletter och sant kan val vara ok ibland sadar... Frukt ar andast for bal, glom inte det!
4 Guest(s)