December 15, 2002
Detta hus vill jag ha:
March 11, 2003
ManicBlue wrote: Detta hus vill jag ha:
Visst det är rätt koolt, men jag hade nog inte kunnat sluta fundera över när Barbapappa skulle komma ut!:)
December 15, 2002
denstore wrote: [quote=ManicBlue]Detta hus vill jag ha:
Visst det är rätt koolt, men jag hade nog inte kunnat sluta fundera över när Barbapappa skulle komma ut!:)
Nä helt riktigt. Lite Flintstones över de hela åxå tycker jag nog.
November 25, 2003
Ser ut som en smältande slime-fiende från valfritt rollspel. Med många ögon.
Mitt drömhus, det är en enorm herrgård i viktoriansk stil, med några rum modernt inredda men de de allra flesta i originalutförande. Om någon har spelat Cliver Barker's Undying så har ni en rätt bra bild av hur det ska se ut.
December 15, 2002
Peter@20ghz wrote: Hehehe denna satt jag o skidan o spånade om redan för ett år sen. Fortfarande inte såld, vilket betyder att man säkert kan pruta lite 🙂
Jo den är rätt gammal, men håller ju måttet än om man säger så. Du får väl börja spara lite med skidan. Kanske alla NH:are kan panta burkar åt er på nästa DH? 🙂
April 10, 2001
Njae.. om bilderna är från hans hus vet jag inte. Men om du kollar noga så ser du att det står byggår 1990. och detta är exakt samma annons som har legat i över ett år, samma text osv.
Står bara "Det finns bara ett liknande hus, det ägs av modeskaparen Pierre Cardin"
Vidare står det som säljargument att villan hyrs ut av Pierre för bra pengar på dagsbasis.
Ahjaa. oavsett vilket så är det en maffig kåk, helt i min smak.. och får jag bara spara några månader till så blir det nog affär snart 🙂
July 19, 2001
GardenGnome wrote: Ser ut som en smältande slime-fiende från valfritt rollspel. Med många ögon.
Mitt drömhus, det är en enorm herrgård i viktoriansk stil, med några rum modernt inredda men de de allra flesta i originalutförande. Om någon har spelat Cliver Barker's Undying så har ni en rätt bra bild av hur det ska se ut.
Äntligen en med god smak 😉
1 Guest(s)