June 3, 2001
Vad har ni för drömmar ni skulle vilja genomföra nångång i framtiden?
Jag själv skulle vilja turbokonvertera en BMW M3 (E36) 321hk från 1996 till 1999, den kommer då att kunna ge runt 500-550hk.
En annan dröm är att åka igenom Nevada öknen i USA men en Chevrolet Corvette från 1960 eller en Corvette från 1975.
Fint att åka där på fina asfalterade vägar och känna vinden i håret.
November 26, 2002
Jag jobbade som flyglärare i Daytona Beach 1997-99 och en dröm är att åka tillbaka, hyra en kärra i en månad eller två och upptäcka hela södra USA. 2-3 personer, golfbagarna i bagaget och bara sticka dit man känner för dagen. Haken är att minimikostanden för flyget är ca 200 dollar om dagen... 🙁
February 1, 2003
Jag har redan beställt en bil som passar perfekt för mina behov.
En VW Passat Variant Highline 130TDI 4Motion.
Den har röd pärllack och svart läderklädsel, höjningssats, extraljus, dragkrok och Sattelitnavigator.
Men drömmen var en VW Touareg V10TDI med alla tillbehör.
Med min bil skulle jag vilja åka jordenrunt det är något jag drömt om i många år, tyvärr är Afrika till mestadels stängt för genomfart i nord och öst annars skulle jag vilja upptäcka mer av Afrika.
Närmast åker vi och hälsar på släktingar runt om i Sverige och nästa år en tur till Jugoslavien till Vrsac där min fru föddes.
February 21, 2003
Gueno wrote: Vad har ni för drömmar ni skulle vilja genomföra nångång i framtiden?
Jag själv skulle vilja turbokonvertera en BMW M3 (E36) 321hk från 1996 till 1999, den kommer då att kunna ge runt 500-550hk.
En annan dröm är att åka igenom Nevada öknen i USA men en Chevrolet Corvette från 1960 eller en Corvette från 1975.
Skulle nog föredragit en E46-platta
En av de (många) milstolpar man satt framför sig är iaf att skaffa sig nån bil som håller måttet och smiska ringen i Tyskland. Annars finns ju världens längsta raksträcka på några mil i Australien 😀
August 17, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Gueno]Vad har ni för drömmar ni skulle vilja genomföra nångång i framtiden?
Skulle nog föredragit en E46-platta
En av de (många) milstolpar man satt framför sig är iaf att skaffa sig nån bil som håller måttet och smiska ringen i Tyskland. Annars finns ju världens längsta raksträcka på några mil i Australien 😀
Smiska ring e jävligt kul!! Va nere på Ring Knutstorp förrförra helgen och körde som bara f*n! 😀 😀 😀
1 Guest(s)