December 20, 2001
June 3, 2001
Ogrebeast wrote: Skulle nog föredragit en E46-platta
En av de (många) milstolpar man satt framför sig är iaf att skaffa sig nån bil som håller måttet och smiska ringen i Tyskland.
Nja.. den motorn e inge rolig.. tror det var 1/4 motorer som havererar.
Det är inte kul...
En annan har ju vart på ringen dåra. 8)
January 30, 2003
February 22, 2003
The Evil Bug wrote: Jag ska sno en röd ford mustang och spela AC/DC när jag drar 200km/h på den amerikanska glesbygden rakt in i en lastbil.
Eller ni kanske inte pratade självmord? -Ta då bort det sista!
😀 själv ska jag spränga bort fästena till Globen i Stockholm så att den rullar iväg och mosar alla.... 🙄
June 23, 2002
BelGarath wrote: [quote=The Evil Bug]Jag ska sno en röd ford mustang och spela AC/DC när jag drar 200km/h på den amerikanska glesbygden rakt in i en lastbil.
Eller ni kanske inte pratade självmord? -Ta då bort det sista!
😀 själv ska jag spränga bort fästena till Globen i Stockholm så att den rullar iväg och mosar alla.... 🙄
Då ska jag köra in i dig med ett Jumbojet 🙂
May 7, 2001
DEEPBLUE wrote: ja jag har dröm om bilar .. ford sierra cosworth 4x4 minst 600 hk mer styling o 18 tum fälgar .
amerikar bil jag vilja ha camaro 1969 - mustang mach 1 orginial o halv custom .
Bara för att jävlas lite så gled jag runt hela långa soliga helgen i farsans Camaro -69 cab original :D:D:D
March 5, 2002
Min dröm är nog att verkligen bli nåt, att kunna göra mina föräldrar stolta... Sen är jag oxå en prylfantast, jag har såklart inte råd med någonting men gillar prylar mkt, en dröm vore att ha fett hus, fet bil, snygg tjej och mycket ansvar 🙂 tror jag iaf... Vore oxå jävligt coolt att få resa nånstans utanför sverige nån gång.. 🙁
June 28, 2001
are you crazy mon ! mkt ansvar ?!?!?!?! vemfan vill ta skiten om nånting rasar ?
yo loco man.
det ligger i mäniskans insinkt att inte ta anvsar, när du är liten och nånting skiter sig springer du till mamma o pappa. får du en svår uppgift i skolan ber du andra om hjälp och googlar efter andra som gort det åt dig.
själv strävar jag efter noll ansvar, hellt inte ens för mina egna handlignar.
October 28, 2002
Kort sikt: tills nästa sensation..då man är 18..
jag och 3polare, ska köpa en billig bil (runda 1000:-) och vallfärda ner till sensation...vi tänkte bo i tält...flyga blir så dyrt, sen är det kul med lite road trip o så..!! Bara ena polaren kan raka sig och gå och ta körkort så!! annars blir det väl jag som får lösa det...
Bilen tänkte vi dumpa i askered eller ngt på tillbaka vägen..!!
Ibiza mm finns också...men det är inget vi har planerat som med Sensation...!!
Lång sikt:
Mitt eget företag, vovve, volvo, villa. festa till runda 30+.
Inga barn, fru vore la gött iaf 😉
Vill resa en jävla massa därimellan och därefter!!
Vill ha råd att köpa hela hobbex katalogen, 2av allt i alla färger från http://www.firebox.com , teknikmagasinet kan man runda också för att vara säker på att ha allt....
June 18, 2001
Mind wrote: are you crazy mon ! mkt ansvar ?!?!?!?! vemfan vill ta skiten om nånting rasar ?
yo loco man.det ligger i mäniskans insinkt att inte ta anvsar, när du är liten och nånting skiter sig springer du till mamma o pappa. får du en svår uppgift i skolan ber du andra om hjälp och googlar efter andra som gort det åt dig.
själv strävar jag efter noll ansvar, hellt inte ens för mina egna handlignar.
Det är sådana som du som inte bör erbjudas högskoleutbildning. 🙂
Ansvar är trevligt eftersom det ofta betyder att man har frihet, möjlighet att göra någonting som man vill att det ska göras. Det är alltid upplyftande att lyckas åstadkomma någonting bra. Jag har förövrigt aldrig laddat ned eller läst någon annans arbete utan att referera till det.
Nåväl, jag ser mitt liv såhär. Studera (lite ansvar) -> arbeta som chef någonstans (mycket ansvar, kan åstadkomma någonting) -> flytta till ett hus mitt ute i ingenstans, ägna all min tid till att läsa och röka pipa (inget ansvar)
November 16, 2002
😀
gullig tråd
humms.... jag skulle nog vilja gå en flygarkurs för att flyga helikopter det vore f*n nått
sen att brassa på utav bara H*****E på nån lååååång raka med en fet båge skulle jag oxå vilja
sen vore det underbart om jag kunde hitta en fin flikka man kunde slå sig ner med och få två små söner och kanske en liten flikka 😀
jobb jadu så länge jag trivs och får ihop nog till mitt dagliga bröd så e det lungt
1 Guest(s)