February 21, 2004
Alex_88_ wrote: Hehe ni skulle ha sett Teknikklassen på vårat gymnasium. Dom hade byggt upp och sparat burkar ett helt år inne i klass rummet. Fy fan vad burkar Cola. Tänk er 30 st Teknikare som driker typ 2 burkar/dag i snitt. Det vart en del. Sen en dag kom miljö klassen och plocka alla burkar och gick och panta dom på affären. tror det var 14 st svarta plastpåsar fulla. Sen så tog miljöarna pengarna till deras klassresa. haha lol eller hur 😀
Så gjorde GID (teknk4an) här dom fyllde en trappnedgång till källarn som inte användes... förövrigt samma källare som det odlades cannabis i om någon läste tidningarna då 😎
January 4, 2001
skiroy wrote: [quote=Dehman]Hade jag haft en kamera skulle jag fotat alla tomburkar i hallen. ;P
Hmmm...varför börjar jag tänka på Coore nu ? :-k 😉
Usch, vi ska inte gå in på vad mycket burkar jag hade i lägenheten i söndags.
Jag och ett par polare stack glatt iväg på onsdagen och inhandlade oss 7flak öl som var slut på lördag kväll.
July 13, 2004
En blandning på:
Krqagyzzz wrote: Jag vill inte vara negativ eller elak, men hur intressant är det igentligen att se andra personers tomflaskor/tomburkar? [Image Can Not Be Found]
Och:
Jekyll 3000 wrote: [Image Can Not Be Found]
tycker jag summerar denna tråd kanska bra.
April 18, 2003
Synd att jag inte har nån bild på "packningen" när vi åker till fjälls och fiskar, brukar bli 2 flak pp plus wirre och punsch. Man svär varje gång över att man tar med så mkt mat och kläder så ryggsäcken blir så tung, för att inte tala om tält och sånt skit då man ju kan sova under bar himmel, men när man är framme några timmar senare är allt glömt =)
2 Guest(s)