February 3, 2003
Hrm det är ju hur lätt som helst...
Det enda man gör är att säga "LOOK A THREE HEADED MONKEY!!" och pekar bakom honom.
Personen i fråga med pistolen kommer naturligtvis att vända på huvudet och då sparkar man honom i kulorna... Alternativt tar hans pistol och skjuter av dom. (kulorna då)
May 19, 2003
LorD_Kvadd wrote: Hrm det är ju hur lätt som helst...
Det enda man gör är att säga "LOOK A THREE HEADED MONKEY!!" och pekar bakom honom.
Personen i fråga med pistolen kommer naturligtvis att vända på huvudet och då sparkar man honom i kulorna... Alternativt tar hans pistol och skjuter av dom. (kulorna då)
Yes! 😀
October 27, 2001
Gueno & doodie, vilka lost-nurrdar ni är 😉
Jag hade sagt något i stil med:
- Nej, jag vill fortfarande inte köpa några majblommor.
- Ger du mig en chans? Tvekar du? Taskig barndom va? o.s.v.
...eller så hade jag bara gått därifrån. (EDIT: men det sket sig, om nu abishais bakbindande fungerar.)
Abishai, ska du bli politiker eller varför dyker denna frågeställningen upp?
March 14, 2001
whak wrote: [quote=Snorch]Kan ju säga direkt att inte någon av era "förklarningar" skulle stoppa mig från att skjuta.. 🙄
Inte ens om du skulle skjuta mig och jag rabblar upp vart din mor bor.
Ber dig slå en pling till henne och en okänd man svarar och säger, "skjuter du whak så kan du komma och ta reda på resterna av din mor"
Rabblar du upp vart min mor bor när jag har skjutit dig så förtjänar du att leva..
May 10, 2002
PaiN wrote:
Nä det var bara en sån grej som man började tänka över, lite söndageftermiddagsfilosofering, sen hade jag hoppats på lite fler seriösa svar. Men man kan inte få allt. Jag tänker inte fråga dig varför du såg pistolhot och tänkte politiker... 😎
October 27, 2001
asnan wrote:
Anfall är det bästa försvaret
Historiska taktiker; det kan vi spinna vidare på: Divide and Conquer
För att nå "bästa" resultat vore väl att göra det rent fysiskt att föredra.
Men den psykiska tolkningen av begreppet skulle nog också kunna fungera tillfredställande.
abishai - I see... [Image Can Not Be Found] macrus - Vore det inte bättre att fråga hur man undviker att hamna i sådana situationer? 😛 (Fast vad vet jag, han kanske sitter där och kikar in i mynningens mörker just i detta nu.)
January 12, 2004
abishai wrote: ..och personen som håller i den ger dig en chans att överleva, du ska "bara" förklara för personen varför du ska få fortsätta leva!
En svår fråga, vettiga svar krävs annars smäller det :bgrin: Vad skulle du svara?
Det finns inget jag kan säga som du vet är sant eller inte.
May 10, 2002
obelix wrote: [quote=abishai]..och personen som håller i den ger dig en chans att överleva, du ska "bara" förklara för personen varför du ska få fortsätta leva!
En svår fråga, vettiga svar krävs annars smäller det :bgrin: Vad skulle du svara?
Det finns inget jag kan säga som du vet är sant eller inte.
då blir det ett:
"ok...:-k *pang*:gunsfire: "
:eye:
October 26, 2002
PaiN wrote: Gueno & doodie, vilka lost-nurrdar ni är 😉
Jag hade sagt något i stil med:
- Nej, jag vill fortfarande inte köpa några majblommor.
- Ger du mig en chans? Tvekar du? Taskig barndom va? o.s.v....eller så hade jag bara gått därifrån. (EDIT: men det sket sig, om nu abishais bakbindande fungerar.)
han kanske ska bli väktare... (nu undrar ni säker vad jag grundar det på, men det säger jag inte)
3 Guest(s)