May 10, 2002
chippen wrote: [quote=PaiN]Gueno & doodie, vilka lost-nurrdar ni är 😉
Jag hade sagt något i stil med:
- Nej, jag vill fortfarande inte köpa några majblommor.
- Ger du mig en chans? Tvekar du? Taskig barndom va? o.s.v....eller så hade jag bara gått därifrån. (EDIT: men det sket sig, om nu abishais bakbindande fungerar.)
Abishai, ska du bli politiker eller varför dyker denna frågeställningen upp?
han kanske ska bli väktare... (nu undrar ni säker vad jag grundar det på, men det säger jag inte)
Jag har på senare tiden funderat på att bli lärare så jag antar att det passar in att kunna sånt här också då :bgrin:
September 5, 2001
abishai wrote: Större delen svarar med förolämpningar och våld.
En kort fråga riktad till er: Varför? :pFörsök se er själv djupt ner i själen innan ni svarar på den här frågan.
För att vi sitter bakom en datorskärmar, de flesta hade nog skit ner sig och bett om nåd.
Nämen seriöst om du ställer honom en tankeställare precis innan du gör något är det mindre chans att han trycker av medvetet. Risken att han trycker av som reflex finns ju alltid där.
MEN
Efter flera praktiska försök med plastpistoler så har vi kommit fram till att ovanstående fungerar i 2 fall av 10. Man hinner inte trycka av, men det gäller att flytta huvudet från pistolen så att pipan pekar mot minst area av huvudet så att säga, svårt att förklara, hoppas ni fattar.
November 27, 2003
|bjrrn| wrote: "How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?"
"A1mbot, cheater!!! LAMEE !!11"
"Haha, slår vad om 1000 spänn att du missar din noob..."
//Andreas
September 17, 2004
Du ser honom i ögonen och säger,
"det gör inget att du dödar mig, jag ska ändå dö i cancer. Men DU kommer att få sitta 20 bast för någon som ändå ska dö, så stick och döda nån annan för fan".
Sen tittar du som hastigast över hans axel och får honom förvirrad innan du knäcker hans näsben.
Jag har inte haft en pistol mot huvudet, men väl en kniv mot halsen, och det beror på hur man är funtad som människa, hur man reagerar i såna situationer.
Är han duktig med kniven kanske det inte går, men är han det inte och dessutom en ung människa, så vinner erfarenhet.
May 10, 2005
Trakkad wrote: Du ser honom i ögonen och säger,
"det gör inget att du dödar mig, jag ska ändå dö i cancer. Men DU kommer att få sitta 20 bast för någon som ändå ska dö, så stick och döda nån annan för fan".
Sen tittar du som hastigast över hans axel och får honom förvirrad innan du knäcker hans näsben.
Jag har inte haft en pistol mot huvudet, men väl en kniv mot halsen, och det beror på hur man är funtad som människa, hur man reagerar i såna situationer.
Är han duktig med kniven kanske det inte går, men är han det inte och dessutom en ung människa, så vinner erfarenhet.
Gjorde du under knivhotet då?
Bad han lägga ner kniven och kavla upp ärmarna så ni kunde slåss som män?.
March 21, 2003
Delph1 wrote: [quote=|bjrrn|]"How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood?"
"A1mbot, cheater!!! LAMEE !!11"
"Haha, slår vad om 1000 spänn att du missar din noob..."
//Andreas
"There is no Couter-Strike" 🙄
Jag skulle nog säga nått som tex "Shit vilka är detdär"(och peka åt sidan sen snurra runt och slå ner den jäveln ) = Bättre än alla övertalnings metoder då om nån verkligen tänker skjuta dej i huvet så har han nog anledning.....
1 Guest(s)