December 17, 2005
Hahahaha höll på att dö när jag läste denna artikel..
"Analytikerna spår nämligen att den bristande tillgången kommer att hålla i sig till 2009."
2009!?!? det är två år dit, hur många enheter har dom planerat sälja 100 miljoner!?
http://www.idg.se/2.1085/1.105857
Vad tror/tycker ni om detta då?
March 31, 2005
Har själv xbox, xbox 360 & ps3. av dessa maskiner är det xboxen som får tjänstgöra mest ! är den bästa UTAN tvekan (Extender) maskin jag hafft eller läst om 🙂
men som ren spel consol måste jag säga 360 tills det börjar komma lite mer spel till ps3 då tror jag den kommer ta över då den har bättre grafik enl mig iaf 🙂
July 18, 2003
Lätt NES:et, dock så har jag inte mitt hemma just nu. Har bara Xbox 1, och den fungerar sjukt bra som mediastation.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
För min del spelar det ingen roll om Vii kommer först om 10 år, jag ska inte ha nån.
X-Box, PS2 och 4 datorer i hushållet får räcka.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
x850xt wrote: Kul att komma in & bli kallad idiot för att man skriver grejor relevanta för tråden, (Som jag ser det)
Hur gammal är du igentligen ? Syftar på
Bjornstrom´s kommentar "Idioter som tar förgivet en massa, inte jag som är förvirrande"
Ja nu har moraleliten vaknat ser jag.. Orka ta allt på allvar mannen.... 👿
Hur gammal är du själv när du skriver "igentligen" som stavas egentligen? själv är jag twentyoneyearsold
August 8, 2003
Bah, säger väl N64 då, duger fortfarande bra, SNES och 2D är lite för old school numera imo..
Har innan alltid köpt Nintendos konsoler men deras
Wii tycker jag inte erbjuder något hittils. Inga intressanta spel än så länge, kontrollen verkar vara en besvikelse i många spel + nya Mario ser inget vidare ut alls. Hade hoppats på att man gjort något som liknande Mario64 men snyggare och ännu mer varierat och roligt.
Deras konsoler blir bara sämre och sämre.. Supernintendo var kanonbra, N64 var väldigt bra, GC var okej, Wii verkar kass..
1 Guest(s)