January 28, 2004
October 22, 2002
Jontez wrote: [quote=Pim_]Problemet är väl inte att det blir dubbelposter, problemet är ju att folk inte tar bort den ena...hur svårt är det att klicka på X när man kollar vad man skrivit...
Alla kanske inte kollar vad dom skrivit, jag gör inte det iaf
Du borde skämmas då 😉
Angående att inte använda bakåt funktionen, är ju bara att trycka 2ggr direkt så blir det inte dubbelpostat.
July 4, 2003
Captain_Anarchy wrote: tror det är för att i firefox finns det nån slags protection när man ska klicka sig tillbaka så att inlägget postas igen på nåt vänster.. tror nog det är många som gör det felet!
Jo, var lite jobbigt i början med firefox, då blev det dubbelpost typ varje gång.
Nu har jag lärt mig och trycker aldrig på bakåt bilen.
February 3, 2003
GatriC wrote: [quote=Captain_Anarchy]tror det är för att i firefox finns det nån slags protection när man ska klicka sig tillbaka så att inlägget postas igen på nåt vänster.. tror nog det är många som gör det felet!
Jo, var lite jobbigt i början med firefox, då blev det dubbelpost typ varje gång.
Nu har jag lärt mig och trycker aldrig på bakåt bilen.
Tur man sitter kvar på Internet Explorer då 😉
Nej den dagen IE lägger ner totalt för mig då kan jag byta, ser ingen anledning att göra det nu. Fick en bild av instabilitet sist jag testade firefox, iofs på ett XP system :arg: (inte min dator).
1 Guest(s)