July 16, 2004
https://www.aftonbladet.se/vss.....69,00.html
Trodde aldrig att det var så i sverige.
inte när det gäller ungdomar.
October 22, 2002
Hehe, kan inte vara lätt de där.
Fast jag tror att det är ett STORT mörkertal och att undersökningen kanske inte var rätt utformad.
Känns som det kan vara lätt att "slinta" med penna och kryssa eller skriva något annat än sanningen på en sån undersökning.
Tvivlar på dessa siffror faktiskt.
April 10, 2001
Tänkte dra till med ett dåligt skämt, i stil med att då finns det ju viss chans att kåre kan få till det på DH i helgen, med tanke på hur många grabs det kommer vara där.
Men jag biter mig i tungan, är inget att skämta om.
Är inte direkt nya uppgifter, kanske inte har sammlats i siffror lika omfattande förut. Men att det har varit vanlgare är inte så nytt. Bara att det inte varit lika omtalat.
Tror heller inte man kan dra paralellen mellan dagens utseendefixering och prostitution, problemen ligger djupare än så.
February 12, 2002
Akatosh wrote: Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
De som känner säg träffade får väl göra det...
Det var jäv-ligt dåliga och inte allt för genomtänkte spekulationer... :arg:
De flesta av pojkarna som prostituerar sig har antingen utsatts för övergrepp, har deprisioner eller andra psykiska problem.. Tror inte dessa "barn" står å noppar bröstet eller vaxar skitan. Hellre tvärtom.
Tror inte heller de sett "snyggisarna" som gör det å tänkt, "åh, va sexig han är, man kanske skulle prostituera sig så man får ligga med sånna är puddingar".. Nä, de var väldigt långtsökta dina spekulationer... Känn dig träffad om du vill... 😀
March 21, 2003
Krqagyzzz wrote: om det där är en undersökning som gjorts i skolmiljö så är det garanterat inte helt sant. Jag har för mig att man ljög så mycket man kunde när det kom ut en ny undersökning att fylla i när man gick i högstadiet...
Exakt inte en chans att alla 63 var seriösa ... de fyllde nog i allt för att det ska värka så dåligt som möjligt 😛 tex "ja jag tar droger dricker röker och knullar flera gånger om dagen " 🙄
January 28, 2004
May 23, 2002
Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Sen ljög man alltid på de där undersökningarna. I åttan rökte jag hasch, sålde kokain på rasterna och gick på steroider. Blev av med oskulden när jag var 11 och börja supa när jag va 9. Enligt undersökningen alltså...
May 17, 2002
obelix wrote: [quote=Deuterium]Sluta tro på Aftonbladet... De kan inte ens ange en ordentlig källa, allt det där är troligen ens inte ens till hälften sant.
Pssst....
säger professor Carl Göran Svedin.
kan man inte köpa professorstitlar på nätet nu för tiden :bgrin:
med detta menar jag inte att Carl Göran Svedin är en bluff, vill bara förtydliga det.
January 12, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=obelix][quote=Deuterium]Sluta tro på Aftonbladet... De kan inte ens ange en ordentlig källa, allt det där är troligen ens inte ens till hälften sant.
Pssst....
säger professor Carl Göran Svedin.
kan man inte köpa professorstitlar på nätet nu för tiden :bgrin:
med detta menar jag inte att Carl Göran Svedin är en bluff, vill bara förtydliga det.
Pssst...
http://www.regeringen.se/sb/d/3793/a/22895
professor Carl Göran Svedin och doktorand Gisela Priebe, avdelningen för barn- och ungdomspsykiatri vid Lunds Universitet :blink:
Duger detta nu då?
December 31, 2001
Akatosh wrote: Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
De som känner säg träffade får väl göra det...
Haha den va bra, det man inte har i huvet har man i benen.
3 Guest(s)