April 14, 2002
Krqagyzzz wrote: om det där är en undersökning som gjorts i skolmiljö så är det garanterat inte helt sant. Jag har för mig att man ljög så mycket man kunde när det kom ut en ny undersökning att fylla i när man gick i högstadiet...
Så tror jag med.
[Gamepredator wrote: Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Sen ljög man alltid på de där undersökningarna. I åttan rökte jag hasch, sålde kokain på rasterna och gick på steroider. Blev av med oskulden när jag var 11 och börja supa när jag va 9. Enligt undersökningen alltså...
Lägger man på ett år på det där så har man hur det egentligen var? 😉
January 12, 2004
[Gamepredator wrote: Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Sen ljög man alltid på de där undersökningarna. I åttan rökte jag hasch, sålde kokain på rasterna och gick på steroider. Blev av med oskulden när jag var 11 och börja supa när jag va 9. Enligt undersökningen alltså...
Denna är gjord på Gymnasieelever som gick sista året.
Om man är så omogen att man ljuger sig igenom en sådan enkät i den åldern, så är det ett under att man klarat sig å långt i gymnasiet.
October 24, 2002
obelix wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=obelix][quote=Deuterium]Sluta tro på Aftonbladet... De kan inte ens ange en ordentlig källa, allt det där är troligen ens inte ens till hälften sant.
Pssst....
säger professor Carl Göran Svedin.
kan man inte köpa professorstitlar på nätet nu för tiden :bgrin:
med detta menar jag inte att Carl Göran Svedin är en bluff, vill bara förtydliga det.
Pssst...
http://www.regeringen.se/sb/d/3793/a/22895
professor Carl Göran Svedin och doktorand Gisela Priebe, avdelningen för barn- och ungdomspsykiatri vid Lunds Universitet :blink:
Duger detta nu då?
Du kan vara idiot trotts att du arbetar för staten, har proffesor titel osv.
October 24, 2002
obelix wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Om man är så omogen att man ljuger sig igenom en sådan enkät i den åldern, så är det ett under att man klarat sig å långt i gymnasiet.
Du skulle bli förvånad över hur många som du anser är omogna då.
January 17, 2002
Akatosh wrote: Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
De som känner säg träffade får väl göra det...
Dagens sanning...
+ att man knappast svarar ärligt på sånna där undersökningar, jag kryssade alltid i det värsta jag kunde hitta då jag fick en sån där bibba papper framslängd.
April 10, 2003
Deuterium wrote: [quote=obelix][quote=[Gamepredator] Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Du skulle bli förvånad över hur många som du anser är omogna då.
sant
December 31, 2001
CoLiC wrote: [quote=Akatosh]Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
Dagens sanning...
+ att man knappast svarar ärligt på sånna där undersökningar, jag kryssade alltid i det värsta jag kunde hitta då jag fick en sån där bibba papper framslängd.
Du vill inte hyra mig för någon tim då colic ?
December 15, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Akatosh]Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
Det var jäv-ligt dåliga och inte allt för genomtänkte spekulationer... :arg:
De flesta av pojkarna som prostituerar sig har antingen utsatts för övergrepp, har deprisioner eller andra psykiska problem.. Tror inte dessa "barn" står å noppar bröstet eller vaxar skitan. Hellre tvärtom.
Tror inte heller de sett "snyggisarna" som gör det å tänkt, "åh, va sexig han är, man kanske skulle prostituera sig så man får ligga med sånna är puddingar".. Nä, de var väldigt långtsökta dina spekulationer... Känn dig träffad om du vill... 😀
Jag kan GARANTERA dig att jag inte känner mig träffad 😉 Du trodde verkligen att jag skulle "spekulera" på det viset? Självklart så ligger det annat bakom, visst jag är av den åsikten att killar som rakar sin egen bröstkorg är en hög homofila fjollor som säkert kan sitta och gråta ut om livets hårda verklighet istället för att som en karl sitta och glo på en meningslös actionfilm med en öl i näven. Men det är min helt egna åsikt och jag tycker givetsvist inte att sådana bröstkorgsrakade fjollor typ slösar på syret trots att det är väl känt att ur miljösynpunkt så blir det ju bättre ifall bröstkorgsrakade fjollor slutar använda krämer o dylikt. Jag är en väldigt öppen och vidsynt person, givetsvis så får bröstkorgsrakade fjollor också leva i sverige även om min helt personliga åsikt är att de helst flyttar till någon annan ort än vad jag själv bor i.
Hm, det blev ganska långt och ensidigt. Kan tillägga ordet SATIR så folk kanske inte tar det på så stort allvar....
July 14, 2003
Deuterium wrote: [quote=obelix][quote=Krqagyzzz][quote=obelix][quote=Deuterium]Sluta tro på Aftonbladet... De kan inte ens ange en ordentlig källa, allt det där är troligen ens inte ens till hälften sant.
Pssst....
säger professor Carl Göran Svedin.
kan man inte köpa professorstitlar på nätet nu för tiden :bgrin:
med detta menar jag inte att Carl Göran Svedin är en bluff, vill bara förtydliga det.
Pssst...
http://www.regeringen.se/sb/d/3793/a/22895
professor Carl Göran Svedin och doktorand Gisela Priebe, avdelningen för barn- och ungdomspsykiatri vid Lunds Universitet :blink:
Duger detta nu då?
Du kan vara idiot trotts att du arbetar för staten, har proffesor titel osv.
Undersökningen är gjord av BRÅ (http://www.bra.se). PSSSSTTT!!!!!! 8)
May 23, 2002
obelix wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Allvarligt, jag tycker inte att ett par feta kommungubbar i 60års-åldern har ett skit med att göra med vilka jag pippar, om jag är straight eller gay, om jag dricker eller har någon annan last.
Vad skulle du säga om någon kom fram och fråga dig om det mest privata du har (vilket faktiskt sex & sprit är för en 15 åring). Jag tycker att det är jäkligt kränkande, därför svarade jag som jag gjorde...
January 17, 2002
Death On Wings wrote: [quote=CoLiC][quote=Akatosh]Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
Dagens sanning...
Jag har en polare vars bror är "lite" feminin av sig, ska jag framföra din önskan om manligt umgänge?
January 12, 2004
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=obelix][quote=[Gamepredator] Sulan]Inte en chans att det där stämmer, sen tror jag tjejer är rätt förtegna om det där...
Allvarligt, jag tycker inte att ett par feta kommungubbar i 60års-åldern har ett skit med att göra med vilka jag pippar, om jag är straight eller gay, om jag dricker eller har någon annan last.
Vad skulle du säga om någon kom fram och fråga dig om det mest privata du har (vilket faktiskt sex & sprit är för en 15 åring). Jag tycker att det är jäkligt kränkande, därför svarade jag som jag gjorde...
Hur kan det vara kränkande när det är omöjligt att tala om vem som svarat vad?
December 31, 2001
CoLiC wrote: [quote=Death On Wings][quote=CoLiC][quote=Akatosh]Hm, undrar om det har något samband med att den yngre generationen rakar ben och bröstkorg , noppar ögonbryn, krämar in ansiktet, håller på i minuter och kammar sitt hår etc... spekulationer bara.
Dagens sanning...
Jag har en polare vars bror är "lite" feminin av sig, ska jag framföra din önskan om manligt umgänge?
Du är den enda för mig.
2 Guest(s)