July 12, 2002
Tjena!
Ja, nu ska vi se...
När jag var liten så hyrde jag alltid en film på macken, det var Joakim von Anka & Kalle Anka, ev. var även knattarna å alla andra med?!
Nåja, filmen handlar om att Joakim måste gömma sina pengar från att bli stulna, så han har dom på en båt, Tror jag.
Sen kommer det en enorm haj och käkar upp båten, å de visar sig att denna haj är mekanisk. Kanske Björnligan? Hur det gick sen kommer jag inte ihåg... Vill veta... 🙂
Nåja... Vet någon vad jag snackar om, eller drömde jag om detta när jag var liten? Jag har försökt hitta detta avsnitt / film på DC men ej lyckats.
Någon som vet vad avsnittet heter eller kanske har det på gammal VHS hemma?
Hehe...
Mvh // Peter
June 30, 2003
Detta kan kanske hjälpa:
http://www.tv.com/ducktales/sh.....mmary.html
Sen får du söka igenom "episode guide".
Då borde du hitta vilket avsnitt det rör sig om.
November 27, 2003
Arny wrote: [quote=SpeedFr3ak]Var det inte i ducktales superankan på ett hjul (kommer inte ihåg vad han heter) dyker upp?
Eller är jag helt ute och cyklar?
Gizmo Quack (krackenlibrankelfnatt )
Jupp, han dök upp först i lutet på serien dock. Fast det suger lite att Kalle inte är med speciellt mycket 🙁
//Andreas
July 12, 2002
Delph1 wrote: [quote=Arny][quote=SpeedFr3ak]Var det inte i ducktales superankan på ett hjul (kommer inte ihåg vad han heter) dyker upp?
Eller är jag helt ute och cyklar?
Gizmo Quack (krackenlibrankelfnatt )
Jupp, han dök upp först i lutet på serien dock. Fast det suger lite att Kalle inte är med speciellt mycket 🙁
//Andreas
Jo, det är helt sant! kalle Anka är väl bara med i första avsnittet å ger knattarna till Jocke, för han skulle åka någonstans?
Nåja... Det där avsnittet jag söker efter verkar inte vara något ur Duck Tales serien. Det är nog en film som gjorts vid sidan om, för Kalle Anka har en stor "roll" i den filmen! 🙂
Fasiken, har viljat ha denna film sen flera år tillbaka...
Men jag tackar för svaren jag fick.
Jag läste genom alla avsnitten på http://www.tv.com
1 Guest(s)