Gueno wrote: Men.. *stön*
Citera inte ½ kilometer text! :arg:
Vassego, här får du..
[Image Can Not Be Found]
OBS! Scrollhjul..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 1, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Zazo][quote=ilg@dd][quote=Zazo]Lika för alla i heaten är det ju, och mellan de olika heaten så skiftar vädret inte så jättemycket väl...
Blåsten därimot skiftar ju ganska mycket
Nja, har dom otur så är det extra mycket motvind vilket kostar tiondelar..Och kan även kosta en finalplats..Det var visst nått sånt i Susanna Kallurs fall.?
Kvalet avgörs väl både på tid och placering..
Det skiljde en hel del på regn/blåst mellan Sanna och Jenny Kallurs heat iaf. Det vräkte ner ganska friskt när Sanna sprang vad jag kunde se..
(OBS! är ingen idrottsfantast och kan inte reglementet precis)
Jag är en friidrottsnörd! 😛
Jag menade bara att dom inte ska ha nån medalj för att dom springer i dåligt väder, inte får dom som delar ut post med cykel medalj för att dom kommer till jobbet när det regnar....
Iofs, men nu tävlar väl inte dom..Dom delar ut post i den takt dom känner för..
Men visst, ge alla blöta postgubbar/damer medalj också..
I och för sig tidspress på brevbärare. Man har bara en föga tid för att dela ut om man ska hinna med eftermiddagsarbetet på kontoret. (I och för sig inte på sommaren).
February 12, 2002
ilg@dd wrote: Satt/sitter och kikar lite på damernas 100meter häck..
Tycker nog att alla tjejjerna skulle ha nån slags medalj när dom tävlar i sånt skitväder..
Men hjärndöda människa... Jag å många andra är ute och jobbar varrenda dag. Idag har det spöregnat nära på hela dan. Har varit rätt jobbigt, upskattar min tid under bar himmel till 3-4 timmar. Hur länge är 100 meterstjejerna ute? Jag tycker nog alla som är ute och jobbar i regn borde få en guldmedalj...
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ilg@dd]Satt/sitter och kikar lite på damernas 100meter häck..
Tycker nog att alla tjejjerna skulle ha nån slags medalj när dom tävlar i sånt skitväder..
Men hjärndöda människa... Jag å många andra är ute och jobbar varrenda dag. Idag har det spöregnat nära på hela dan. Har varit rätt jobbigt, upskattar min tid under bar himmel till 3-4 timmar. Hur länge är 100 meterstjejerna ute? Jag tycker nog alla som är ute och jobbar i regn borde få en guldmedalj...
Näedu, inte ska du ha nån medalj inte..
Möjligtvis för att du är så knepig då..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)