January 28, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Ogrebeast]Falskt mail...zigenare kan inte maila! :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
you got that ficking right, ey...
Om någon annan hade skrivit det i en annan tråd hade du garanterat kallat dem för smygrassar. Som man dömmer sig själv skall man dömma andra... 😉
June 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Ogrebeast]Falskt mail...zigenare kan inte maila! :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
you got that ficking right, ey...
Om någon annan hade skrivit det i en annan tråd hade du garanterat kallat dem för smygrassar. Som man dömmer sig själv skall man dömma andra... 😉
HAHA:. nee.. inte när det gäller Zigenare... dom e The scum of the earth...
Men det var ju larvigt i den andra tråden där folk börja tracka ner på snubben som ville ha hjälp med att hitta en språk kurs...
June 20, 2002
Ogrebeast wrote: Falskt mail...zigenare kan inte maila! :bgrin:
Får starka associationer till det turkiska, eller vad det nu var, viruset.
"Eftersom turkar inte kan programmera så ber vi er att radera alla filer på er hårddisk, efter att ni skickat detta mail vidare till alla i er addressbok".
August 20, 2001
boogey wrote: [quote=Ogrebeast]Falskt mail...zigenare kan inte maila! :bgrin:
Får starka associationer till det turkiska, eller vad det nu var, viruset.
"Eftersom turkar inte kan programmera så ber vi er att radera alla filer på er hårddisk, efter att ni skickat detta mail vidare till alla i er addressbok".
Tsss... Det är ett Norge-skämt från början
January 28, 2003
MULLVADEN wrote: HAHA:. nee.. inte när det gäller Zigenare... dom e The scum of the earth...
Men det var ju larvigt i den andra tråden där folk börja tracka ner på snubben som ville ha hjälp med att hitta en språk kurs...
Hallo Mr Dubbelmoral...
Så man är rasist om man klankar ner på, säg, svarta, men om man klankar ner på zigenare så är man inte det, för alla vet att de är "the scum of the earth"?! 😕
Jag skiljer inte på rasism beroende på vilka folkgrupper man har väldigt fördomsfulla åsikter om, men det gör tydligen du.
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Ogrebeast]Falskt mail...zigenare kan inte maila! :bgrin:
[Image Can Not Be Found] you got that ficking right, ey...
Inte riktat mot dig Vesslan, även om jag quotar det du skrev. Komiskt att rasism kommer på tal bara jag påpekar att informationsteknologi inte tillhör den zigenska kulturen. 😛
Hade rasism kommit på tal om de hade påstått att det kommit från nån amish-snubbe? (passa er för att svara på den frågan )
Så ni som reagerar negativt på uttalanden här...fördomar och rasism ligger oftast i betraktarens och tolkarens öga, snarare än tvärtom.
June 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=MULLVADEN]HAHA:. nee.. inte när det gäller Zigenare... dom e The scum of the earth...
Hallo Mr Dubbelmoral...
Så man är rasist om man klankar ner på, säg, svarta, men om man klankar ner på zigenare så är man inte det, för alla vet att de är "the scum of the earth"?! 😕
Jag skiljer inte på rasism beroende på vilka folkgrupper man har väldigt fördomsfulla åsikter om, men det gör tydligen du.
jag skiljet på Zigenare o andra invadrare... Vad jag har sett så har jag aldrig varit med om en zigenare som inte snor nåt eller på annat sätt e ohederlig så att säga... så ja... Jag e rasse mot Zigenare.. hatar dom.. så e det.. men andra invadrare har jag inget emot... e fan själv halv blatte... Farsan e från Marocko...
2 Guest(s)