Dumpad...|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Dumpad...
alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 9, 2006 - 4:23 am
sp_Permalink sp_Print

Blev dumpad per sms igår kväll. Var ju inte världens trevligaste sak.

Tjejer är fan svåra. Pratade med henne i måndags och allt var bra, planerade inför helgen som vi bara skulle mysa och spendera tillsammans. I fredags när jag träffade henne sist så var det mysigt även om det bara blev en fika på stan.

Sms man har fått under helgen har varit jättesöta, när jag pratade med henne i söndags så saknade hon mig jätte mycket.

Är fan mysko hur tjejer kan hålla skenet uppe för att nästa dag dumpa en.

Hade iofs dålig "magkänsla" för 2 helger sen när vi skilldes åt men vi pratade om de och kom fram till att det nog berodde på att det var så mkt folk med och runt om oss hela helgen. Men nu har jag fått bekräftelse om att så inte var fallet.

Om man träffar en kille så kan man efter 1h avläsa honom vart man har honom, vad han tycker om en själv osv. De går fan inte att göra med tjejer.

Den som kommer på hur tjejer fungerar ska fan skriva en bok, blir rik och få nobelpris.

/ Ska försöka sova nu...

stege99
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 644
1092509
November 9, 2006 - 4:41 am
sp_Permalink sp_Print

För att citera Al Bundy: "Women, can´t live with them..can´t hurl´em into the ocean either" (följt av en väl avvägd axelryckning).

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
1092510
November 9, 2006 - 4:53 am
sp_Permalink sp_Print

Ne man ska uttnyttja tjejer lika mycket som dom utnyttjar oss, förhållanden slutar bara i helvetet

D3mpa
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 656
1092511
November 9, 2006 - 4:55 am
sp_Permalink sp_Print

Det är vid såna tillfällen man tänker "ska aldrig röra mig ur datorstolen igen".

Fruntimmer är riktigt fett skumma..

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1092515
November 9, 2006 - 6:27 am
sp_Permalink sp_Print

Det går inte att begripa sig på kvinnor.
Inte ens kvinnor begriper sig på kvinnor.
Jag är tveksam till att en kvinna ens begriper sig själv.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1092517
November 9, 2006 - 6:30 am
sp_Permalink sp_Print

Sådana här saker gör mig lite lätt irriterade för det visar verkligen på noll hänsyn eller respekt för killen. Ärlighet verkar vara en gen kvinnor saknar, eller som är gravt muterad i alla fall.

//Andreas

[PITA]Neo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 499
1092525
November 9, 2006 - 7:43 am
sp_Permalink sp_Print

Haha så roligt... man tänker alltid att det nog bara är en myt "å ingen förstår kvinnor etc". Men det är så jävla sant.. Man tror man känner någon så gör de nått så jävla skumt helt plötsligt.

Men är ju ändå tråkigt.. men om hon inte ens kunda prata med dig om att hon ville göra slut utan skickar ett sms kanske det inte var så mycket att ha ändå..

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
1092528
November 9, 2006 - 8:38 am
sp_Permalink sp_Print

Är du inte intresserad, så bara skit i henne. Är hon en sån supermes att hon inte kan göra det på annat sätt än per SMS, så är det lika bra att slippa bräsket.
Är du trots allt intresserad, så skall du i alla fall inte göra något. Tjejer har fått för sig att det finns något romantiskt i att sitta och vänta på det ouppnåeliga. Låt henne vänta. Länge. Gå ut med kompisarna. Flirta med annat. Ha kul, och om hon frågar, så säg att du inte finner någon som helst anledning att sitta hemma och sura. Sånt brukar sätta fart på saker......;)

Darakir
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 352
1092529
November 9, 2006 - 8:41 am
sp_Permalink sp_Print

Det är ju rätt dåligt att dumpa via sms, det måste jag säga. Hur länge hade ni varit ihop?
En som slår det är en killpolare till mig. Tjejen åkte till australien, då väntade han tills hon ringde upp honom, då gjorde han slut. Fan vad skäll han fick av sin morsa. 🙂

Sen att det inte går att avläsa tjejer... Måste nog säga att det skiljer sig rätt mycket från tjej till tjej. Precis som att alla killar inte går att avläsa heller.

Alltid bättre om man pratar om vad som är dåligt innan man gör slut dock, om inte annat så för att den andre kanske kan få lite förståelse.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1092535
November 9, 2006 - 8:53 am
sp_Permalink sp_Print

Darakir wrote: Tjejen åkte till australien, då väntade han tills hon ringde upp honom, då gjorde han slut.

Det får mig att tänka på att mitt ex åkte till grekland i 3 månader.
Jag gjorde slut 3 dagar innan hon åkte hem.
Inte mitt livs stoltaste ögonblick embarassed

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1092540
November 9, 2006 - 8:59 am
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=Darakir] Tjejen åkte till australien, då väntade han tills hon ringde upp honom, då gjorde han slut.

Det får mig att tänka på att mitt ex åkte till grekland i 3 månader.
Jag gjorde slut 3 dagar innan hon åkte hem.
Inte mitt livs stoltaste ögonblick embarassed

Du tänkte att det var lika bra kanske för du hade fulat dig medan hon var borta?!

Fruntimmer är en j-vla vetenskap. Det gäller att dressera dem rätt, något som folk här uppenbarligen inte kan. :bgrin:

Wolfman_00
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 252
1092550
November 9, 2006 - 9:29 am
sp_Permalink sp_Print

We can agree that A girlfriend is a product of time
and money right?

Girlfriend = Time * Money

Your girlfriend is a woman!

Girfriend = Woman
Woman = Time * Money

We all know that time is money...

time = money
woman = money * money

woman = (money)^2

We also know that money is the root of all evil,
correct?

money = sqrt(evil)

woman = [sqrt(evil)]^2

Hence,

woman = evil

WOMEN ARE EVIL!!!

urk
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 273
1092551
November 9, 2006 - 9:35 am
sp_Permalink sp_Print

jag säger bara vad min moster har sakt.

jag förstår mej inte på män för de tänker så logiskt

Cirap
Member
Medlem
Forum Posts: 4230
1092557
November 9, 2006 - 10:07 am
sp_Permalink sp_Print

K-Fed blev också dumpad via SMS... måste vara ngn ny trend eller ngt

tråkigt att höra

gilgamesh
Member
Medlem
Forum Posts: 2883
1092561
November 9, 2006 - 10:13 am
sp_Permalink sp_Print

Alltås tjejer, kan dra åt helvete hela bunten, ska nu berätta min version, inte för att jag bryr mig längre men iaf, har gått typ 1 år snart sen hon dumpa mig:

Iaf jag och en tjej i min klass blev typ tillsammans i 2an, och allt var bra och så, jag tyckte verkligen om henne och hon verkade tycka om mig, iaf under den tiden vi var ihop 1½ månad. ^^. Vi gjorde ju olika saker tillsammans och så. Problemet var att den tjejen typ inte fick ha nån pojkvän av föräldrarna och så, men de störde inte mig eller jo iofs, fast hon va 18 år så fick hon typ inte vara ute och så, mörkret under December gjorde ju det svårare även vid eftermiddag då de va kolmörkt, så de blev mest att man syntes i skolan och där kunde ju man direkt inte göra de man kände för.

Iaf allt verkade bra och hon var verkligen en toppentjej o så. I mitten av december ungefär så kände jag typ att hon inte längre va "on fire" typ. En torsdag efter idrottslektionen typ så när jag skulle säga "hej då" på det sätt man gör och så säger man "jag älskar dig", tidigare brukade hon göra de, men nu kom inte nåt. Fan tänkte jag iaf drog hemåt och på MSN frågade jag henne verkligen hur hon kände och så....nu kommer det "roliga" som tjejer är bra på.

Hon började ta upp massa skitsnack typ, aa du är så du är aggressiv och skit o massa annat lull lull, hade frågat henne tidigare varför hon va intresserad av mig, hon sa aa du är snäll, bra personlighet o skit. Nu sa hon tvärtom, inte att jag e dum utan att vi typ inte är lika? Jag tänkte hur i helvete kan 2 människor vara lika och tycka om samma saker? Fan morsan o farsan e helt olika o ändå så fungerar det perfekt. Men iaf de blev mycket snack o så om hur mycket jag tyckte om henne o så men hon svarade bara me sitt snack.

Som sagt jag tyckte de inte stämmde och de skulle visa sig vad som verkligen typ va skälet. Till slut så efter att jag märkt att hon haft lite knäppa MSN namn så kommer det fram att hon är kär i min kompis (som hon typ för ett par år sen varit tillsammans med) hur i helvete tänker jag eftersom han inte är ett dugg intresserad av henne o så, men iaf de blev 0 mellan dom då han helt enkelt inte ville ha henne. Men de ju inte direkt roligt för mig att få veta att hon e intresserad av ens kompis, och när hon väl visste att jag var kompis med honom, hur i helvete kan man göra så, fan har hedern tagit vägen? Då växte ju såna där hat känslor fram, så jag sluta snacka me henne o så, men de gick över efter en tid.

Sen blev typ det helt OK mellan oss men fortfarande fanns den där känslan i mig som gjorde att jag ändå inte kunde prata me henne som om hon vore min vän. Alltså fanns fortfarande känslor för henne. De gick en tid och jag försökte glömma henne o så, de var väl inte så svårt men de som gjorde mig irriterad att hon lätt blir intresserad av andra killar utan nån som helst anledning, tex om hon bara råkar snacka me en kille lr så som beeter sig bra då säger hon aaa han verkar bra o så, självklart så visar en kille sina bra egenskaper när man pratar me en tjej överhuvudtaget.

Men iaf de har inte hänt något mellan henne o nån kille nu sen hon gjorde slut men hon har typ bara varit intresserad men inget mer. Idag så snackar jag inte me henne pga det hon gör att bli så lätt intresserad o skit, men de största anledningen är att hon på nåt sätt innan tex när hon hade problem me datorn o skit frågade efter hjälp ifall jag kunde fixa det o så, samt lite andra dator realterade frågor. Det kändes typ att hon bara behövde mig när de gäller saker om datorer, hon snackade inte me mig så mycket IRL.

Så jag sa helt enkelt till henne, du kommer bara till mig när du behöver hjälp och så o inget annat, sen en massa saker till, sen sa jag de nog bäst att vi inte snackar o så, lixom jag förlorar ju inget på de längre. Sen säger hon typ att aa jag trodde de va i din personlighet att du va snäll o hjälpte, aa de e i min personlighet och jag hjälper fortfarande folk att fixa olika saker o så, men inte till henne efter allt hon gjort osv.

Så nu är allt soft för mig, skiter i henne o va hon gör bara hon inte stör mig o skit. btw glömde nämna en sak. När vi var tillsammans så var hon och den kompis hon blev kär i, hans syster som oxå går i vår klass ovänner, alltså dom typ "hatade" varandra o så...sedan efter när hon gjort slut me mig så började hon typ bli vän med henne, i början fatta jag inte varför o så, inte heller dom andra kompisarna, men till slut förstod jag för att hon skulle komma nära hennes brorsa, och saken är att hon, brosans syrra INTE hade en aning om att hon var kär i hans bror, hade hon vetat det, oj vad de hade hänt för grejer, mitt ex hade tom sagt till kompisarna att inte nämna killen nära henne, helt sjukt alltså.

Iaf de va nog de vad jag ville få sagt, finns nog en hel del mer att ta upp men orkar inte...skönt att få skriva av sig....ursäkta om allt verkar konstigt....;)

alrik
Member
Medlem
1092637
November 9, 2006 - 1:16 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Är du inte intresserad, så bara skit i henne. Är hon en sån supermes att hon inte kan göra det på annat sätt än per SMS, så är det lika bra att slippa bräsket.
Är du trots allt intresserad, så skall du i alla fall inte göra något. Tjejer har fått för sig att det finns något romantiskt i att sitta och vänta på det ouppnåeliga. Låt henne vänta. Länge. Gå ut med kompisarna. Flirta med annat. Ha kul, och om hon frågar, så säg att du inte finner någon som helst anledning att sitta hemma och sura. Sånt brukar sätta fart på saker......;)

Anledningen att det blev sms var tydligen för att hon inte vågade prata. Har kunnat pratat om allt förut.

Vi spenderade i princip hela sommaren tillsammans. Så från typ slutet av juni och till nu har vi umgåtts osv. Dom sista 2-2,5 månaderna mer intensivt.

En sak som var skönt iaf var att jag har sovit hur skönt som helst inatt. Sista veckan har jag haft svårt för att somna och jag tror de beror mkt på min dåliga magkänsla jag fick för 2-2,5v sen.

Helgen som var tänkt att gå i mysets tecken ska nu iställe bli lite bilmeck, öldrickande och tv-spelande. Bara grabbiga saker 😛

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
1092660
November 9, 2006 - 2:39 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Ne man ska uttnyttja tjejer lika mycket som dom utnyttjar oss, förhållanden slutar bara i helvetet

>.<
jag hoppas att det är ironi och att du misasde att använda det universiella ironi tecknet, en smily 🙂

Darakir
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 352
1092677
November 9, 2006 - 3:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Mycket bitterhet åt alla håll och kanter här.
Måste man hata alla av det motsatta könet så fort man blir dumpad?

fisken wrote:
Helgen som var tänkt att gå i mysets tecken ska nu iställe bli lite bilmeck, öldrickande och tv-spelande. Bara grabbiga saker

Det låter vettigt. 🙂

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
1092685
November 9, 2006 - 3:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Mjo, det är underligt.

Kan inte förstå, gjorde hon slut på SMS? Hur länge har ni varit tillsammans? Att dumpa någon på SMS är så jävla fegt och dålig stil.

Bara att ta nya tag och se de ljusa sidorna med singellivet!

alrik
Member
Medlem
1092687
November 9, 2006 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Darakir wrote: Mycket bitterhet åt alla håll och kanter här.
Måste man hata alla av det motsatta könet så fort man blir dumpad?
[quote=fisken] Helgen som var tänkt att gå i mysets tecken ska nu iställe bli lite bilmeck, öldrickande och tv-spelande. Bara grabbiga saker

Det låter vettigt. 🙂

Är inte de minsta bitter eller hatar någon alls. Är bara lite konfunderad. Med all rätt tror jag faktiskt.

Marcus:
Var tillsammans officiellt i dryga 2mån. Hållt på och fippla med varandra i ca 5 månader.

Sms är lite fegt, men vad ska man göra åt saken när hon inte vågar svara i telefonen?

Ringde både hem och till mobil igårkväll före jag fick smset. Visste att hon var hemma och tyckte det var lite mysko att hon inte svarade men viftade bort det att hon hade säkert något vettigt svar på de. Svaret var väl att det skulle vara för jobbigt att svara och prata.

Singellivet innebär ju att man kan jobba mer, bry sig mindre, få lägre telefonräkning och ge sig ut på jakt igen. 🙂 Även om jag skulle hellre bry mig, betala lite mer i telefonräkning, jobba lite mindre och vara allmänt mysigt... 😕

Nu ska jag iaf fara och jobba. Kanske får svar på mitt sms jag skickade tillbaka inatt...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 307
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL