Dumpad...|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Dumpad...
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
1093643
November 13, 2006 - 3:47 am
sp_Permalink sp_Print

Tragiskt att man ens kan tänka tanken på att göra slut över SMS.. Och att man kan hålla hoppet uppe hos sin partner ända in i det sísta genom att agera som allt är guld och gröna ängar.
Tråkigt att sånt här ska behöva hända över huvud taget... Lider med dig.

Kvinnor är ett mysterium.. Så mycket man gått igenom det senaste året.. Har lärt mig en gång för alla att kvinnor kan vara riktigt avskyvärda.
Nu är det bara att jaga efter den rätta, och hade jag kunnat hade jag krävt att hon skulle genomgå en fullständig psykoanalys innan jag ens överväger förhållande.
Å andra sidan är jag 0% samma person jag var för 2-3 år sedan nu, på ett positivt sätt, så nått gott har det väl fört med sig antar jag.

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
1093973
November 14, 2006 - 2:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Sådär, nu har jag träffat damen i fråga och vi satt i 1,5-2h och pratade vad som hänt osv.

Vi var ganska eniga på alla punkter hur vi hade uppfattat varandra den senaste tiden. Var faktiskt en aning nervös innan hon kom men de släppte ganska omgående. Har ju känt varandra såpass länge så varför vara nervös?!? Kändes bra och helt naturligt att prata om de som hade hänt, var nästan som en sten släppte från oss bägge. Var lättpratat även om vi tyckte de var tråkigt att det skulle sluta såhär.

Vi kom fram till att vi ska fortsätta vara vänner som vi var före vi blir tillsammans, dock lite närmare nu än förr. Är jätteskönt att vi tyckte lika på den fronten. Nu ska man bara låta det hela sjunka in ett tag innan vi ses igen.

Själv så mår jag fortfarande bra men lite extra bra efter dagens samtal.

Ett tips är att undvika att bli tillsammans med en vän som du varit vän med i många år.

gilgamesh
Member
Medlem
Forum Posts: 2883
1093980
November 14, 2006 - 2:46 pm
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote: Sådär, nu har jag träffat damen i fråga och vi satt i 1,5-2h och pratade vad som hänt osv.

Vi var ganska eniga på alla punkter hur vi hade uppfattat varandra den senaste tiden. Var faktiskt en aning nervös innan hon kom men de släppte ganska omgående. Har ju känt varandra såpass länge så varför vara nervös?!? Kändes bra och helt naturligt att prata om de som hade hänt, var nästan som en sten släppte från oss bägge. Var lättpratat även om vi tyckte de var tråkigt att det skulle sluta såhär.

Vi kom fram till att vi ska fortsätta vara vänner som vi var före vi blir tillsammans, dock lite närmare nu än förr. Är jätteskönt att vi tyckte lika på den fronten. Nu ska man bara låta det hela sjunka in ett tag innan vi ses igen.

Själv så mår jag fortfarande bra men lite extra bra efter dagens samtal.

Ett tips är att undvika att bli tillsammans med en vän som du varit vän med i många år.

ang. tipset, undvik att ens att bli tillsammans med en vän överhuvudtaget...;)

skönt iaf att ni kunde snacka o så...;)

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1093981
November 14, 2006 - 2:48 pm
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote:

Det funkade bra för mig 🙂

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
1093985
November 14, 2006 - 3:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=fisken] Ett tips är att undvika att bli tillsammans med en vän som du varit vän med i många år.

Funkade eller funkar 🙂

Finns ju för- och nackdelar med allt. Man vet mkt om personen ifrågan och förhoppningsvis vet man om liken i garderoben om såna finns. Däremot är det inte lika spännande om det inte fungerar pga att en som man inte varit vän med i flera år kan man nog "strunta" i lättare. En vän man haft länge vill man ju oftast ha kvar.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1094067
November 14, 2006 - 9:10 pm
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote: [quote=Json_81][quote=fisken] Ett tips är att undvika att bli tillsammans med en vän som du varit vän med i många år.

Funkade eller funkar 🙂

Finns ju för- och nackdelar med allt. Man vet mkt om personen ifrågan och förhoppningsvis vet man om liken i garderoben om såna finns. Däremot är det inte lika spännande om det inte fungerar pga att en som man inte varit vän med i flera år kan man nog "strunta" i lättare. En vän man haft länge vill man ju oftast ha kvar.

Funkar kanske jag skulle skrivit 🙂

Men det e sant som du säger. Men friskt vågat o sånt du vet 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 313
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL