January 28, 2003
Zyrus wrote: Det är väl ingen fel på min formulering. Hon är ju det dyraste jag har. Kostar mer än bill gates alla pengar kan jag lova!
But i got her for free! lucky me 🙂
och du förstår inte att trådskaparen menade PENGAVÄRDET på sakerna..
med tanke på det så är din formulering rätt lustig, JA
känslor har inget värde i pengar, men dom är ju värda betydligt mer för personer (förhoppningsvis :D)
December 18, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Zyrus]Det är väl ingen fel på min formulering. Hon är ju det dyraste jag har. Kostar mer än bill gates alla pengar kan jag lova!
But i got her for free! lucky me 🙂
och du förstår inte att trådskaparen menade PENGAVÄRDET på sakerna..
med tanke på det så är din formulering rätt lustig, JA
känslor har inget värde i pengar, men dom är ju värda betydligt mer för personer
U got a point there!
Isf är det datorn som är dyrast men den skulle man ju inte räkna med så då blir det väl min gamla MD då som kostade 2500 när den va ny.
August 22, 2001
Spyder wrote: Era rika äcklen 👿
Hur fan har ni råd med såna fina bilar o skit egentligen??
Eller har man verkligen så mycket pengar över när man börjat jobba och inte har så mycket utgifter när man bor själv? Jag går sista året i gymnasie och sen blir de till o leta jobb 🙂
Äsch den här tråden finns ju till för att alla ska kunna sitta och skryta om grejor de både har och inte har. Men den speglar ju vårt samhälle sorgligt nog, den som har flest prylar när han dör, vinner!
Jag har för mycket grejor i förhållande till vad jag använder. Min pappa skrattar varje gång han kommer hem till mig, han tycker det är oproportionerligt med en 32* widescreen inträngd i en etta på 27 kvm! Jag håller med.
Mest värdefullt för mig är min slalom-, snowboard- och längdskidutrustning. På andra plats kommer min systemkamera. På tredje plats mitt guldhalsband med en pyramid från Egypten och min klocka från Danmark. Xboxen, tv:n, videon, telefoner och all annan skit har jag ingen personlig relation till, men jag antar att det inte var det vi skulle utgå ifrån....
December 15, 2002
Vaniljflickan wrote:
Äsch den här tråden finns ju till för att alla ska kunna sitta och skryta om grejor de både har och inte har. Men den speglar ju vårt samhälle sorgligt nog, den som har flest prylar när han dör, vinner!
Jag har för mycket grejor i förhållande till vad jag använder. Min pappa skrattar varje gång han kommer hem till mig, han tycker det är oproportionerligt med en 32* widescreen inträngd i en etta på 27 kvm! Jag håller med.
Mest värdefullt för mig är min slalom-, snowboard- och längdskidutrustning. På andra plats kommer min systemkamera. På tredje plats mitt guldhalsband med en pyramid från Egypten och min klocka från Danmark. Xboxen, tv:n, videon, telefoner och all annan skit har jag ingen personlig relation till, men jag antar att det inte var det vi skulle utgå ifrån....
Nä precis, detta är en pryltråd. De behövs inte läggas in en massa andra aspekter. De flesta som hänger på NH gillar ju knappar och tjocka manualer 😀 . Personligen är jag inte alls rik, kanske just därför de blir kul? Jag menar, hade man haft alla pengar i världen så vore de ju inte lika kul att gå runt i en dröm om den där nya storbildskärmen eller andra prylar.
November 26, 2002
NH|Falcon wrote: Gud så löjlig tråd.
Det dyrbaraste jag har är min flickvän och min hälsa.
Här gäller inte det dyrbaraste utan det dyraste. Det dyrbaraste jag har är min sambo och vårt kommande barn. Men, 99% av de som hänger här är prylbögar så låt oss vara lite osvenska och skryta lite.... 😀
February 12, 2003
John_lz wrote: [quote=NH|Falcon]Gud så löjlig tråd.
Här gäller inte det dyrbaraste utan det dyraste. Det dyrbaraste jag har är min sambo och vårt kommande barn. Men, 99% av de som hänger här är prylbögar så låt oss vara lite osvenska och skryta lite.... 😀
"Osvenska"
November 26, 2002
Jag vet vad du syftar på, jag är också från Finland. Men uttrycket är ju så... Det heter ju att det är fult att skryta med vad man äger och har i Sverige. Men jag tror att det är på väg bort och det håller på att bli mer Amerikaniserat, dvs ju mer du har destå bättre person är du. Djupt...
August 22, 2001
NH|Falcon wrote: Gud så löjlig tråd.
Jasså? Nä, slalomutrustningen går före allt. Om jag bara hade mer pengar skulle jag bli både lycklig och frisk. Då kunde jag köpa mig nära & kära. Tänk vad människor skulle älska mig för den jag är! 😀
April 18, 2003
MrWeizel wrote:
jag hade varit mer än nöjd om jag hade kunnat köra skoter 😕
Visst är det skoj att köra skoter men cyklingen är ändå stråt vassare... klart skoj att vara ute på en 5 timmars tur i skogen så man är alldeles svag i vaderna när man kommer hem... tänk om det kunde bli vår snart... 🙂
1 Guest(s)