October 6, 2003
ManicBlue wrote: [quote=Ogrebeast][quote=MULLVADEN]Mina warez... progz för miljoner...
Helt klart bästa inlägget här.
Som Pim_s avatar säger: "It's funny because it's true" :bgrin:
Fast jag tyckte bäst om den stora godisklubban
Den var visst min. Har inte vågat öppna och tugga på den än. Hur länge håller sig polkagrisar?
April 18, 2003
Mind wrote: [quote=Gueno][quote=[Gamepredator] Sulan]Gueno: Man kan ju knappast prata om Volvo power om man sätter en vinkelåtta i den...
Försök sätt i en V8 i en saab så får du se..
hähä, något sådant har jag inte hört talas om förut.
Här har du en som har V8 och rör sej rätt friskt...
Motorn...
January 28, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=Mind][quote=Gueno][quote=[Gamepredator] Sulan]Gueno: Man kan ju knappast prata om Volvo power om man sätter en vinkelåtta i den...
Försök sätt i en V8 i en saab så får du se..
hähä, något sådant har jag inte hört talas om förut.
Här har du en som har V8 och rör sej rätt friskt...
Motorn...
http://www.starkotter.se/thecar_theengine.htm
jo, men det enda som kommer från en saab på den är ju emblemet i fronten 😛
March 20, 2003
copulator wrote: [quote=Mottroz][quote=Callister][quote=Marron][quote=copulator]tv sony 29" köpt 03 till jul
snowboard salemon550 +s-pro 9500:-
sony ericsson t610 3000:-
datorn ca 24000:-
cykel 7000:-
säng stälbar 30000:-
ps2 + spel 5000:-
rc bil 10000:-
canon multimaskin 3500:-
reclinerfåtölj 5000:-
dvd spelare 3000:-
compaq ipaq 3500:-
guld cirka 5000:-
premie obligasioner 500000:-det är nypriser. allt sjunker i pris utom premie obligasioner typ
rik?
Är man rik har man knappast premie obligationer på just 500.000.
Tycker ordet rik används i helt opassande sammanhang här på forumet, bara för man har lagt ner lite pengar på diverse saker är man plötsligt rik. 🙄
mer passande o fråga om dom blivit fattiga o inte om de är rika :bgrin:
har pengar på banken ochså det är mina personliga grejer ska jag dra upp all grejer min morsa äger ochså eller
Nej tack, men om du vill spela rikemansunge kan du ju lära dig att stava.
May 19, 2003
Pim_ wrote: [quote=copulator][quote=Mottroz][quote=Callister][quote=Marron][quote=copulator]tv sony 29" köpt 03 till jul
snowboard salemon550 +s-pro 9500:-
sony ericsson t610 3000:-
datorn ca 24000:-
cykel 7000:-
säng stälbar 30000:-
ps2 + spel 5000:-
rc bil 10000:-
canon multimaskin 3500:-
reclinerfåtölj 5000:-
dvd spelare 3000:-
compaq ipaq 3500:-
guld cirka 5000:-
premie obligasioner 500000:-det är nypriser. allt sjunker i pris utom premie obligasioner typ
rik?
Är man rik har man knappast premie obligationer på just 500.000.
Tycker ordet rik används i helt opassande sammanhang här på forumet, bara för man har lagt ner lite pengar på diverse saker är man plötsligt rik. 🙄
mer passande o fråga om dom blivit fattiga o inte om de är rika :bgrin:
har pengar på banken ochså det är mina personliga grejer ska jag dra upp all grejer min morsa äger ochså eller
Nej tack, men om du vill spela rikemansunge kan du ju lära dig att stava.
kan bero på att jag är dyslektiker och andlednigen till att jag har pengar är för att min pappa dog 1997. jag fick ärva honom fick en del från försäkrings bolaget. sedan att jag samma dag som jag skulle börja gymnasiet så fick jag en diagnos på en hjärn tumär och opererades akut och sitt forfarade i rulsstol ca 10 månader efter. fick en del pengar från försäkringsbolaget även denna gång. så jag tycker att hadde jag varit utan pengar och haft en far och inte haft cancer så hadde jag valt det.
satt om du "pim" anser att jag är ett rikemans barn fortfarade. jag har fan lidit för pengarna så jag tycker att du kan be mej om ursäkt och sedan åka på en varnig för kränkande beteende. jag känner mej facktist av dej och andra.
March 20, 2003
copulator wrote: kan bero på att jag är dyslektiker och andlednigen till att jag har pengar är för att min pappa dog 1997. jag fick ärva honom fick en del från försäkrings bolaget. sedan att jag samma dag som jag skulle börja gymnasiet så fick jag en diagnos på en hjärn tumär och opererades akut och sitt forfarade i rulsstol ca 10 månader efter. fick en del pengar från försäkringsbolaget även denna gång. så jag tycker att hadde jag varit utan pengar och haft en far och inte haft cancer så hadde jag valt det.
satt om du "pim" anser att jag är ett rikemans barn fortfarade. jag har fan lidit för pengarna så jag tycker att du kan be mej om ursäkt och sedan åka på en varnig för kränkande beteende. jag känner mej facktist av dej och andra.
En tragisk historia.
June 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=copulator]kan bero på att jag är dyslektiker och andlednigen till att jag har pengar är för att min pappa dog 1997. jag fick ärva honom fick en del från försäkrings bolaget. sedan att jag samma dag som jag skulle börja gymnasiet så fick jag en diagnos på en hjärn tumär och opererades akut och sitt forfarade i rulsstol ca 10 månader efter. fick en del pengar från försäkringsbolaget även denna gång. så jag tycker att hadde jag varit utan pengar och haft en far och inte haft cancer så hadde jag valt det.
En tragisk historia.
hahaha... damn... du har verkligen inget sinne för empati...
2 Guest(s)