October 8, 2001
Min 2år gammla Nokia 3210 har börjat sakka ihop.
ibland tappar den motagningen och ibland komemr det tillbak, dock svårt att prata med folk då det bara skrålar å har sig i luren.
Nån som vet vad det är för fel?
ska nog fara å försöka få den lagad men det kanske är lika bra att köpa ny mobil.
Men nu ser man priserna, vad e det för överpriser som tas egentligen.
Nån som vet en bra billig en? å pålitligt märke behöver inte vara dyraste märket som Ericsson
Vill inte köpa beganad då livstiden är lägre.
[ Detta Inlägg ändrades av: [Molotov] den 2002-04-11 10:24 ]
May 15, 2001
Jag böt upp mig från en Nokia 3210 till en Ericsson T65. Inte dyr, har ju inte alla dessa svindyra men inte fullt nödvändiga tillbehör som färgskärm MP3 spelare o allt vad dem nu klämmer in! Nee, liten, lång batteritid, shysst display, GPRS o en hel del annat mer eller mindre använbara funktioner.
April 8, 2001
Jag fick samma fel på min 3210. Men den klagade på SIM-kortet ibland också.
Jag hade köpt min på teknikmagasinet och hade lite garanti kvar. Min mob var 1½ gammal och hade alltså ett halvår kvar.. De har dock slutat med 2års garanti nu...
De kunde inte laga den så jag FICK en 3310 😀
March 2, 2002
Jag hade haft min 3210 i två år utan problem, men kände att jag behövde en ny. Dessutom så blev brorsan mer än glad när han fick min gammla. Nu har jag en Sony CMD-J70 och jag är en mycket nöjd ägare än så länge. Den har bara det nödvändigaste bortsett från WAP som jag anser vara onödigt. Den är nog inte så dyr, fick den för en spänn med abonnemang.
April 26, 2001
Satsa på en ericsson, om du ska ha absolut billigaste så ta r600, men kan du lägga ut lite så ta en t65 eller t39...
har själv en t39 och e mycket nöjd... har haft 3210, 3310 innan men tröttnade på nokia och köpte därför en ericsson och det ångrar jag inte ett dugg...
August 19, 2001
On 2002-04-11 11:40, Malfunction wrote:
Jag böt upp mig från en Nokia 3210 till en Ericsson T65. Inte dyr, har ju inte alla dessa svindyra men inte fullt nödvändiga tillbehör som färgskärm MP3 spelare o allt vad dem nu klämmer in! Nee, liten, lång batteritid, shysst display, GPRS o en hel del annat mer eller mindre använbara funktioner.
Gjorde exakt samma sak som du.
March 1, 2001
jag sitter då fortfarande med min 3310a..Börjar bli lite naggad i hörnen men den funkar bra som telefon och att skicka sms från. Fast visst skulle man vilja ha en t68i av sonyericsson, den är tuff...men dyr. Eller nått nytt från nokia med färgdisplay och mp3-funktion...
Men det blir först till sommarn när man har pengar...3310an har blivit lite 14is nalle nu..som 3210an var förut..jeje..
visse
October 8, 2001
On 2002-04-12 16:06, mophex wrote:
Usch. Mobiltelefoner är bara jobbiga Men om du verkligen måste ha en, skaffa en gammal ericsson. Ericsson GA318, stor som ett hus, ganska lång batteri tid. Urtuff. Ja, tuff helt enkelt.
jo det är lite jobbigt, tyvärr ett måste.
Nog hade det säkert varit coolt med en tegelsten, men så stor skulle jagi nte vilja had en faktiskt måste ju rymmas
Dock så är säert dens avändningsområden precis vad man behöver, eller rättare sagt det enda man behöver.
1 Guest(s)