Delph1 wrote: Försöker du antyda att golf kan bli en OS-gren? nej fy fan ...
//Andreas
Säg inte det, se bara på fotboll, det finns ju med... Fruntimmersvarianten också tror jag..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
Tror inte det här var den första idrotten de tänkte på i det antika Grekland. Alltså tanken de hade var ju en idrott med fysisk aktivitet utomhus. Så tycker idrotter med fysisk aktivitet hör hemma i OS, skippa Schack, Go, e-sports och andra meningslösa aktiviteter. Har inget emot CS som tävlingsform, men hör inte hemma i OS, punkt slut!
ojdå wrote: De tänkte också att bara män skulle deltaga och att alla självklart skulle vara nakna. Om någon dog på kuppen gjorde det inget.
Saker har ändrats, man borde väll kunna reformera OS därefter?
Dessa feminister...
[-(
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Fenix wrote: enbart löjligt. Själv vill man se bowling, en av världens största sporter, i os men då tog de med snowboarding istället 😛
Det faktum att taek won do, men inte karate är en OS-gren är ju rätt löjligt egentligen.
I och för sig är på det på väg, men ändock ...
//Andreas
November 27, 2003
maedhros wrote: Om det nu skulle få vara med i OS, skulle spel som CS tillåtas? Man borde ju inte uppmuntra folk till att gå runt och skjuta varandra. Ja det är ett spel men gamla tråkiga människor kommer ju att antyda sådana saker.
Ska e-sport vara med i OS ska det vara Quake, StarCraft eller Pro Evolution Soccer. [-(
//Andreas
November 27, 2003
Combat wrote: haha, jag tror nog att du ångrar dig när du ser deras söndertränade kroppar.... ojojoj, du har mkt att lära... 😛
Tänkte precis säga det, och sen ska vi inte glömma kulstöterskorna som jag inte tror är hans typ med tanke på vad han skrivit om mulliga tjejer i andra trådar 😉
//Andreas
2 Guest(s)