August 7, 2001
Jag köpte fifa09 på deras sida för nedladdning för ett par veckor sedan.
Men det fungerade inte. Spelet visade sig inte i deras nerladdningstjänst.
Sen läste jag att man bara har tillgång till installationsfilerna i 2månader och man måste betala extra för att få ha tillgång till dom i 2år så jag bestämde mig för att utnyttja ångerrätten istället för att lösa problemet.
Så jag skrev till dom att jag inte ville ha spelet. Dom försökte prata bort det och fråga vad för problem jag hade.
Jag svarade med att beskriva problemet men sa att jag inte vill ha spelet för nedladdning pga att man bara äger det i 2månader osv. Utan jag vill köpa det på dvd istället.
Då skrev dom att att dom påbörjat processen för ångerrätten och att det kommer ta ca 5arbetsdagar.
Efter många fler än 5 arbetsdagar fick jag en instruktion till min mail om hur jag avhjälpte problemet och fick en goodwill på 50% om jag köpte FIFA manager 09.
Idag(4dagar senare) tänkte jag ringa dom istället för att få klarhet i det hela. Men fick ett mail att pengarna är återbetalda.
Inga pengar på mitt konto......... hoppas väl att dom kommer imorgon.
Ska ett så stort företag agera så oseriöst? Jag har ju liksom inte vågat köpa spelet på dvd för att jag var rädd att inte få pengarna tillbaka.
2 Guest(s)